Kapkaranlık soğuk odalarda yalnızım Aydınlatmıyor mazgallardan sızan ışık Hükmüm aşk mahkemesinde verilmiş Cezam bir ömür boyu sevmekmiş Dön diye mevlama yalvarıyorum Ayrılık şerbetini yudum yudum içiyorum Yüreğimdeki korkular gider mi bilmiyorum...
Semada ellerim Sen diye haykırıyor yüreğim Bir türlü söz geçiremiyorum Sensizlik içime çörekleniyor Yüreğim yanıyor gözlerim kanıyor Uzadıkça uzuyor geceler sabah olmuyor...
Yüreğim yüreğine kelepçelendi Gönüllü mahkumu oldum sevdamın Düşlerimde seni arıyor ruhum Seninle uyanmak istiyorum her yeni güne Seviyorum demek istiyorum her şeyimle Akşamdan kalma düşlerimi yastık altı yapıyorum...
Sen yoksan hiçbir şeyin önemi yok Aşkınla bak gör ne haldeyim Özlediğimde seni çıkarıp bakmak istiyorum Ben seni düşlerimde yaşıyorum İyiki var düşlerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLERİMDE SEN VARSIN HERDEM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLERİMDE SEN VARSIN HERDEM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir diyor ki sus ve beni oku beni ...Kutluyorum sizi şiir yürekli kalem.. Hem seviyor hemde takdir ediyoruz gönül kaleminizi.. Şiir damlatsın kalemin,sevgi dağıtsın yüreğin.. Sevgi dolu kalem nicelerine toprağım
Duslerde yaşanan duygu dizeleri. Ne güzeldin şiir. Mutluluğu duslerde yaşamak. Güzel bir şiirdi. Kutluyorum sizi. Gönlünüze yüreğinize sağlık. Selamlar saygilar.
ŞİİR DOSTLUĞU HAKKINDA YAZILAN DİZELERİ KEYİFLE OKUDUM…
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…