Küçük bir yürek çarpıyordu Küt küt Çağliyordu Irmak Irmak... Pisliğin biri bedenine dokundu Yaşam hakkını çaldı onu boğdu Nefsine hakim olamayan bir zalim O Irmaktı; toprağa katıp can suyunu kuruttu...
Nasıl bir vicdan Şeytansı nefsine uymak Söyle ey adi ; dengin miydi Irmak Seni adam mı yaptı; Irmağa dokunmak Merhametsizce ve adice bir cana kıymak...
Kapkaranlık Ömrünün ışığını söndürdü Irmak akmıyor artık Çağlamıyor anne diyen sesi Kesildi bir yastıkla nefesi...
Kanadı bedeni Hayatını yok etti Fersiz nursuz biri Temizlenmez idamsız Dünyayı kirletti vicdansızın vicdan kiri...
O bir çocuk o bebek bir beden Dedesi yaşindaydi Kötülük eden Söyleyin neden ? Ömrünce çağlamalıydı Adı Irmak’tı... Acımasızca toprağa belenip bu dünyadan gönderilen...
Reva mi bu yarabbim, sabi bir cana İnsan denir mi ona kıyana Bir bebeği kadın yerine koyana Adam denir mi yaşıyla adam olmayana İnsan mıyım dedim ben eğer o insansa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O İNSAN SA; İNSAN MIYIM DEDİM BEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O İNSAN SA; İNSAN MIYIM DEDİM BEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle bir olayı ele alıp siirleştirmeniz beni fazlasıyla mutlu etti bu tür insanların en ağır cezaları almasını Yüce Türk adaletinden rica ediyoruz.saygı ve selamlarımla
Reva mi bu yarabbim, sabi bir cana İnsan denir mi ona kıyana Bir bebeği kadın yerine koyana Adam denir mi yaşıyla adam olmayana İnsan mıyım dedim ben eğer o insansa...
HIÇKIRAN DUYGULARA VE İNLEYEN YÜREĞE TEŞEKKÜRLER.....
Kötülerin dünyasından çok kötü bir örnek. Bu görene bir yikimdir. Kötülerin ıslahı gerekmez imhası gerekir bence. Güzel bir şiir. Duygu diliyle bir başka güzel anlam kazanmış bir şiir. Kutluyorum yazan yüreği.
yüreğine sağlık duyarlı bir şiirdi. Gönül ister ki bu ve bunun gibi pislikleri dar ağacına assınlar, assınlar ki cümle aleme ibret olsun idam istiyoruz
İnsanlık ölmüş böylesi bir vahşet kabul edilecek şey değil. Böylelerini ibreti alem için asıcaksın .Sözün bittiği yer bu olsa gerek .Duyarlı yüreğinizi kutlarım .Saygılarımla .
O Kocaman yüreginize saglık hocam insanlıktan çıkmış bir şeytan yaşaması dahi bu dünyada haram böyle mikroplar oldukça daha çok canlar yanar ALLAH,ım fırsat vermasin duyarlı yüreginizi kutlarım saygılarımla
insanlık dışı. vahşetin ve kinin yerleştiği bir varlık ki adı insandan çok uzak bir varlığa tekabül eden. böylesi bir varlık böylesi bir acı böylesi bir zulüm. çok çok derin bir acı ve akla sığmaz vicdana sığmaz. kirli dünyanın efendileri ve şeytanın yoldaşları. tarifsiz bir öfke ki dilim de varmıyor elim de yansıtmaya. saygılarımla şairem.