Mari,sen de öleceksin.Bir gün bu ne kahrından olacak ne de hastalıktan İsveç’desin,soğuk bir yatakta kimse sevmiyor seni,bir köy kadar kapalısın pencereden seslenir çocuklar ’’Gününüz aydın olsun bizim iyi kalpli Mari’miz!’’ bir an olsun canlanırdın dirseklerine dayanarak.
sen de öleceksin bir gün Mari bu mutlu bir ölüm olacak.Eminim! bugün yine çocuklar sana gelecek. ’’Seni seviyoruz Mari’’diye Tanrı seni onların hatırına bağışlayacak. Bu düşündüğümüzden de çabuk olacak.
Ben de iyi değilim sanki Mari bazen kaybolduğumu düşünüyorum. Hayır,kendimi saklamıyorum asla! Yazmak zor olmadı hiçbir zaman yeniden silmek hep zor geldi Mari şimdi kalabalıklardan korkmaya başladım. Biri beni görecek diye de ödüm kopuyor. Tanrı aşkına Mari! Göz kapaklarım kapalıyken de ağlanıyor. En güzeli de buydu..
Tabutun çiçeklerle süsleniyor Mari! Bu mutlu bir ölüm sonuydu ne kahrından öldün ne de hastalıktan İsveç’tesin,soğuk bir toprakta bedenin harcanıldı.Bir papaz tarafından ruhun,yağmur altında kalmış bir hasat daima sürüldün,bir hiç uğruna seni güz akşamlarında okşamalıyım yaprak dökümlerinde.. neyse ki kendimizi acındırmadan yaşadık. ben bıraktığın gibi,hala aynıyım az da bir gün çok olur Mari! bak ben şimdi bir budalayım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Az da çok olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Az da çok olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni daha onceki isminle, geldiğinden bu yana az cok okuyan biri olarak diyebilirim ki, siirlerinde ciddi bir yükselme söz konusu. Elbette herkes dusuncesini soylemekte serbest, bunlar da benim dusuncelerim.. ancak şiiri okuduktan sonra gün siirindeki yorumlara şöyle bir göz attım. O şiirini okudugumda da cok begenmistim, tavini almali mi şiirlerin? Elbette.. ki seni daha once pek cok kez, haddim olmayarak ben de eleştirdim, gayet de olgunlukla karsiladin hepsini. ancak bazi elestirileri biraz daha ideolojik buldugumu da soylemeliyim. O nedenle bazi haksiz ve yersiz elestiriler olabiliyor. Bu kadar uzatmali miydim bilmem ama anladigini düşünüyorum. İçimden bi ses dogru yoldasin diyor:)
Şiirde yükselme varsa bu benim için çok iyi bir şey.Herkes istediğini söylesin zaten benim kızdığım nokta ağzı olanın konuşması.Eleştir yeter ki eleştiren sizin gibi mantıklı olsun.
Güzeldi Gökçe. Sen, sen olarak şarkılarını söylemeye devam et. Vasatlık senin yanında 'haltetmiş', kelime biraz yavan ama gerçeği de bir şekilde ifade etmem gerekiyordu. Sevgiler..
Dünkü eleştirilere cevap gibi olmuş ama ben bunu bir cevap değil şiir olarak ele alıyorum ve dünkü şiirden de güzeldi bu.Şiirdeki bağ çok kuvvetli.Çok beğendim.