Kendini ve bendini bulamamaktı biraz da intihâr öncesi zaman da gibi -gibi bir yangının külünde soğumak hayat bir’azda çoklu sabır ile. sükûnluca..
Ölümsenir herşey bilinçlice gibi..
Kırılır içindeki çocuk lâkin beklemek bitmez O kurtaracak tüm hayalleri keza -keza adı umut o çocuğun unutma..
Saçmaladım yine tüm harfleri kurşuna dizdiğim cümleler de sebepsizce öfkelendim dindim sonra rüzgârlarımla savrulduğum buzulluklardan dedim eylül değil ekim -ekim kapımızdan eser geçer de bu şiirlerdeki hüzün ne olacak..
Farzettim yazılmadı çatlamadı içimdeki sabır farz edin huyunca akıyor ırmaklar suyunca süzülüyor kırlangıç yuvasına fırtına öncesi sessizlik de uydurma herşey bal kaymak ve sayılsın ki sessizliğe demir attığımızdan beridir şiir ç’ağlamıyor limanlar güzide bir öykü bu zira okunup koyulacak on bölümlük kitap tozu silinecek rafa belki derin bir iç çekiş sonu flu biten ve hatta s’onuncu b’ölümdeyiz kıyısında oturduğumuz masaldan gerçeklere d’üşüyoruz şuan gülümseyin d’öğünmeden..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzümsü bir öykü.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzümsü bir öykü.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür denilen başlar ve biter bir gün. Kaçınılmaz son bu. Hayatın nasıl başlayıp nerede son bulduğu değil de, bu ikisi arasına nelerin sığdırılabildiği, nasıl neler yaşan(ma)dığı önemli belki de!
Eğer geçmiş yaşanmışlıklar, kurşuna dizdiğim denilenler canı-yüreği yakıyorsa maalesef geçmemiş demektir. Bazı masallar anlatılacak kadar kısa değildir.
"Hayatta 3 yanlışım oldu olric. Ne gibi? Tanıdım, inandım, güvendim. Ama 1 doğrum oldu. - O nedir efendimiz? Sevmek olric. Fakat sende bilirsin ki 3 yanlış bir doğruyu götürür. - Gidelim efendimiz."
Gidelim 'Şiir' gidelim...
Hep güzel yüreğinizden kaleminize düşenleri okumak. Sevgiyle...
güzel şiir;
güz güncelerinde öyle/ce s-olmaklığım gibi
ölmekliğim gibi, belki
s-oluksuzcasına kanayıp da bir yürecikte
ve halen............... ( '' t/ekim ! '' )
.....
edebiyat evi / EGE / bendeniz gene, (Lekal) -