Okuduğunuz şiir 24.10.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Ressam Ve Model
Kendimi parmağının temaslarına assam Görür müsün bendeki sana ait rengini? Sen, elinde kırmızı mağrur mu mağrur ressam! Boyar mısın sendeki sevdamın ahengini? Görür müsün bendeki sana ait rengini?
Aşkın gel-gitlerinden objesi orantısız Ressama aşık olan ressamın modeliyim. Soyut anlatımlarda özgür ve bağlantısız, Beyaz t/arafta kalan akıllı ve deliyim. Ressama aşık olan ressamın modeliyim.
Renklerimi tablonun her yerine serpiştir Utanacak sandığın fırçan hayli dokunsun Mavi denizlerinin dalgasıyla çarpıştır Saçlarım kullandığın bezir içinde yunsun Utanacak sandığın fırçan hayli dokunsun
Gözlerime yeşil sür, öleyim heyecandan Kirpiğime meşk ekle, müjgâna aşkı başlat Ölümsüzlük tat diye vazgeçerim bu candan Dur ressam, biraz bekle! Ellerini yavaşlat Kirpiğime meşk ekle, müjgâna aşkı başlat
Yavaşlat ellerini, geçme henüz dudağa Teşhir etmeden önce yap bir son müdahale Az daha kızıllık kat renksiz iki yanağa Koy yüzümden inince kulağıma mor lale Teşhir etmeden önce yap bir son müdahale
Bu hem sensin hem de ben, hemhal olduk ikimiz Ellerin hep çizecek sana dair tutkumu Sanatının gücünde varlık bulduk ikimiz Hangi hekim çözecek tutulan şu nutkumu? Ellerin hep çizecek sana dair tutkumu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ressam Ve Model şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ressam Ve Model şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
14 heceli ahenk içinde nakış nakış işlenmiş mısralar beğeniyle okudum gönül sesinizi hocam günü hak eden mükemmel şiirdi yüreğinize sağlık kutlarım saygılar.
Bu hem sensin hem de ben, hemhal olduk ikimiz Ellerin hep çizecek sana dair tutkumu Sanatının gücünde varlık bulduk ikimiz Hangi hekim çözecek tutulan şu nutkumu? Ellerin hep çizecek sana dair tutkumu
Çok güzel bir şiir okudum gönül ve şiir sayfanızda. 14'lü heceyle taçlanmış, kusursuz durakları ve iç uyaklı ayakları ile abide gibi yükselen şiirinizi tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Beğenerek, saygı duyarak ve ilham alarak okudum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Şiir adına teşekkür ediyorum ve eşlik eden yürek sesinizi yudum yudum içtim değerli şairem. Sizi okumak çok çok iyi geldi ve hece şiirine olan mesafem oldukça uzak bir rakımda bu bağlamda tekniği değil bana yaşattığınız o güzelliği duygu anlamında astım yüreğime. Sizi okumak- ki sanırım bir süredir yoktunuz ve yine her şiirinizistek tek okuyacağım-ne güzeldi. Çok çok derin bir okyanus ve yüzmeyi bilmeden kendimi bıraktığım bir boşluk ama yüreğime dolan ve hayatımı da yaşanır kılan. Tüm yüreğimle yol almak ise tek dileğim yine edebiyatın güncesine usul usul dokunmak ve hayattaki tüm olumsuzlukları edebiyatla yok etmek de tek temennim. Tüm samimiyetimle duygularımı paylaştım sizinle: Sürç-ü lisan ettiysem affola. En içten sevgilerimle, en derin saygılarımla değerli şairem... Bir kez daha teşekkür ediyorum duyumsadıklarım için.
Dün büyük beğeni ve keyifle okumuş, alıp heybeme götürmüştüm. Çok okurla buluşması adına, günde görmek ne güzel.
Hece şiiri ilgi-bilgim dışında olsa da; ustalardan olunca tadına doyum olmuyor. Bir okur g özüyle; bilirim ki bu sayfa hep özen emek okunmaya değerdir.
Ruhun; arka yüzü resmedilen 'Şiir'i, yazan yüreği-kalemi kutlarım, sevgimle...
alışılmışın dışında resimdeki kareler hayatla buluşmuş,bende hece benzeri çalışmalarımda hep alışılmışın dışında örerim şiir ağımı güzel bir çalışma,saygılar...
İlgi ile okudum. Benim de çocukluğumdan beri en büyük hobim resimdir. Samsun'daki evimin balkonları da manzara resimlerle süslü. Çok güzel bir şiirdi. Yüreğinize, kaleminize sağlık. Tebrik ediyorum; selam ve saygılarımla.
Benim de epey çalışmalarım var. Ayrı bir tutku resim, zaman zaman bırakıyor insan ama tekrar başlıyor. O kendi zamanını kendisi tayin ediyor. Teşekkürler ziyaret ve yorum için, selam ile