Sığdıramadım şu kısacık ömrüme Yüreğime sığdırdığım gibi seni Sevdanın ateşi yakarken teni Elini her koyduğunda yüreğinde bul beni...
Dupduru deniz gibiydi... Gözlerinde can buldu gözlerim Aşk okuydu ellerinde attığın Sevdalı bir bedenle göçmektir dileğim Benliğimi kaybettim elinde bak yüreğim...
Çırpınıyor yaralı bir kuş gibi Hırpalama ürkütme sakın Çok üzdüler acımadan kırdılar onu... Düşmeden toprağa olsun sevdasına yakın...
Sığınacağım limanım ol benim En acımasız deli fırtınalarda Dur esme deli rüzgar sen de Daha yeni yeşerdi kırma dallarımı...
Sen hiç yaşamadın mı Ruhunda sevda yangınlarını Yanar yanar mum olur erirsin Ateş bir kere düşmeye görsün yüreğe...
Mutluluk denizinde boğulursun Seninle sevgimiz sonsuza dek sürsün Dünyadaki cennetim sevdiğim gözlerinde Beklerken bul beni sırat köprüsünde Açılsın cennet kapıları bir bir bize.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CENNET GÖZLÜM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CENNET GÖZLÜM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.