Bazen hüzünsüz yağmalı gözden yağmurlar Sevgi yağmurunda islanmalı tüm umutlar Yürekten diliyorum; bir gün vuslata bizde ereceğiz İki bedenle, birleşen kalblerimize sevgi tohumu serpeceğiz Bırakalim dünde hüzünlü günlerimizi Güneş bize doğmalı gözlerimiz ışıl ışıl bakmalı Segilim! artık gözyaşlarımız mutluluktan akmalı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZOR OLAN AŞK GÜZELDİR; BERABERİZ SEVGİLİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZOR OLAN AŞK GÜZELDİR; BERABERİZ SEVGİLİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
imkansızlık yorsa da amaçsız yaşamaktan bin kat iyi. her zorluk beşere dair. en güzeli belki de kavuşamadığımız. hatta yazmadığımız o şiir ve yarım hikaye yine kala kalmışlığın tezahürü iken bizleri şükre ve selamete sevk eden. selam ve dua ile şirem...
zor olan değerlidir...yüksek tepelerde kartala da, yılana da rastlanır ama kalıcı olan sürünerek çıkandır... güzeldi şiiriniz...tebrikler ve saygılarımla.
her zorluk beşere dair.
en güzeli belki de kavuşamadığımız.
hatta yazmadığımız o şiir ve yarım hikaye yine kala kalmışlığın tezahürü iken bizleri şükre ve selamete sevk eden.
selam ve dua ile şirem...