(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAKALLAR'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAKALLAR'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklar hukuki çerçeve içinde arandığı zaman özgürlük ve düşünce adına doğru sağlam adımlar atılmış demektir. İçli serzenişle, sitem ve nasihat tadında yazdığınız şiirinizi beğeniyle okudum, kutluyorum şairi..... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız.....
sevgi nehri tarafından 4/13/2008 3:06:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
deryaya yazdığınız cevapta evet onlar sakkallrını kesiyorlar biz çoğalıyor demişsiniz biz lala mustafa paşalarız ya siz kimsiniz çok merak ettim doğrususu...
beyler! içinizdeki çakalı kapıda bırakınız aslanın her yarım bıraktığını leş mi sandınız? ! Gerçek anlatımlı yaraları anlatan etkili bir şair takdir ederim saygılarımla. Hasan Öztürk
beyler! içinizdeki çakalı kapıda bırakınız aslanın her yarım bıraktığını leş mi sandınız? !
hafife almayınız biz, tükendikçe çoğalanlarız ................................................................ bu serzenişin önünde olmadıgıma sevindim olanların vay haline ..............................
bu yüregi tanıyabildigim kadar güçlü bir kalemdir vardır diyorum haklı sebebi .......... kutlarım derken inadına çogalmak güzel
içinizdeki çakalı kapıda bırakınız
aslanın her yarım bıraktığını
leş mi sandınız? !
hafife almayınız
biz, tükendikçe çoğalanlarız.
GÜZEL DİZELER.YÜREĞİNİZE SAĞLIK.RABATLI