(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TABUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TABUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim de aklımdan asla ve asla çıkmaz o tabutun gıcırtısı...an be an yaşamış en yakınlarını uğurlamış biri olarak bu özlü satırların ne demek istediğini çok iyi anladım.Kaleminiz daim olsun.
ÖLÜM ; YOK OLMAK DEMEK DEĞİL , BAŞKA BİR ALEME GEÇİŞ . KORKULUR ÖYLEYSE NEDEN , NİYE BUNCA İSYAN DİRENİŞ ... ******************************************************************************* TEŞEKKÜRLER YORUMLARINIZ İÇİN ...
üstadın bir şiirini anımsttı herkez o sesi farlı yorumlar değilmi?kısa harika bir anlatım biz hayatımızdan o gıcırtıyı,musikiyi hatırladık.hazreti ömrin saçına düşen ak gibi.yüreğine sağlık.............
Çıkmaz ki ; beynimden tabutun o gıcırtısı ... Hiç kalır yanında , musiki ve sanatçısı . şiirinizle acımı özetlemişsiniz sanki az ve öz yüreginizdeki kaleminiz durmasın saygılar..
Çıkmaz ki ; beynimden tabutun o gıcırtısı ...
Hiç kalır yanında , musiki ve sanatçısı .
Musiki ve sanatçısız oluruzda tabutsuz olamayız. Bir gün olur ona en yakın oluruz da sesini hiç duymayız.