Güvercin kahvesi gözlüm ! Evet, Çaresizim,çaresiz ! Küflenmiş,çürümüş bir yalnızlıktır Bedenimde barınan Geçitlerin kapandığı zamanda, Hataların telâşları örtbas ettiği vakitlerde…
Simsiyah bir yalnızlığın içindeyim Sıyrılıp,ruhuma sığınamıyorum, Kurtulamıyorum Gibi…
Ayrılığın yollarında bir sadeleşebilsem, Bir art niyetleri sorgulayabilsem ! Ortadayım işte Son demlerini sürüyorum ferahlığın Ayni zamanda Sokağın sessizliğinde Senin yüzünden dünyanın en uzun gecesini yaşıyorum Hâlâ biçimli bir vuslatın hayalini kuruyorum Seni arıyorum Elimdeki telefonda Resmine her bakışımda
Ey vefefâsız ! Oysa bir zamanlar Yan yana dururdu hasretlerimiz Sen,deniz kokardın Bense,bozkır… İki acemi âşıktık:birbirine sevgiyi öğreten… Hasret… Hasret hep demirden leblebiydi: Yutulamayan ve gittikçe büyüyen… Savruk ruhlar gibi Özlem ve telâşla arardık birbirimizi,yokluğumuzda… Kavranması zor, Zor olduğu kadar da imkânsız bir sevgiydi Özenle büyütmeye çalıştığımız. Ve o kadar çok kovalamıştık ki aşkı, Sonunda yorgun düşüp, Gözlerimizden kalbimize akmıştı,aşk… Ne güzel ve doyumsuz günlerdi
Evet ! Şimdi uzaklardasın Hiç iyi değilim üstelik Kopuşuna rağmen İçim sana doğru akıyor, Sana teslim tenim ve ruhum hâlâ. Aklınla kalbin arasındaki ipliği kopar ! Netleştir yeniden duygularını Dön ! Beni sevmelerine ihtiyacım var Yapayalnız kaldım buralarda Ve kırılgan…
Evet ! Kırılgan kalbim Aslında Sensizlik değil beni perişan eden Oturdum günlerce Düşündüm Kaç ömür özlemim var sana dâir ? Kaç ömür hasretim..?
Evet ! Sensiz kalışım değil, Soğuk duruşun öldürecek beni Buna inandım: Soğuk duruşun …
Şu an zamangecenin emrinde Ve ben çaresizim Simsiyah bir yalnızlığın içindeyim Sıyrılıp,ruhuma sığınamıyorum, Kurtulamıyorum Gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
… SİMSİYAH BİR YALNIZLIĞIN İÇİNDEYİM… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
… SİMSİYAH BİR YALNIZLIĞIN İÇİNDEYİM… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet ! Şimdi uzaklardasın Hiç iyi değilim üstelik Kopuşuna rağmen İçim sana doğru akıyor, Sana teslim tenim ve ruhum hâlâ. Aklınla kalbin arasındaki ipliği kopar ! Netleştir yeniden duygularını Dön ! Beni sevmelerine ihtiyacım var Yapayalnız kaldım buralarda Ve kırılgan…
………………………… Saygı ve Selamlar..