Ben İzmirim sen İstanbul Ben kordonda kıvrak ritimler Sen Beyoğlunda keman çalan çingene Ben işte burdayım kemerlatında Sen boğazda balık tavada. Ben maviyeşil bir akşamdayım Sen kimbilir hangi bestede Ben İzmirim sen İstanbul Asla Ankara olamayız biz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMKANSIZ.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMKANSIZ.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ankarada tatlı bir soğukluk vardır, insanlar mesafelidir, ama şehri yaşamaya başladığınızda Ankara değişir; insanları görürsünüz, hepsi çok güzeldir. Ankara duygularını içtenlikle yaşar, kelimeleri hissetmeden dile dökemez. Farklı bir şehirdir Ankara. Bir gün kendinizi Sıhhiye kaldırımlarında yürürken bulursunuz, bir gün Tunalı Hilmi'de bir kahvede. Ankara farklıdır, kendinizi sıradan hissedemezsiniz.
Çok güzel anlattınız Ankaramızı..Ve bence tabi en önemlisi Atamın uyuduğu şehir olması....Tarihi dokusu... Anlatılmaz yaşanır Ankara...Ancak ben İzmirim ....Ankara olamam ... Mesele bu :)) çok mersi sevgi ve saygılarımla..
ne güzeldi yürek sesiniz ezgi hanımefendi..öncelikle hoş geldiniz sayfaya.. işte güzel izmir, işte yaşanması çok güç olan istanbul, izmirli olmak bir ayrıcalık bence..zannediyorum sizde izmirlisiniz.. güzel şiirlerinizle burada buluşmak üzre kalemin daim olsun, güzel izmirin karşıyakasından selam ve sevgilerle kalın hoşçakalın efendim..
vahap ünsal tarafından 10/3/2016 2:39:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ankara ile İzmir ve İstanbul farklı. Aslında bu fark sade isimden değil, biri başkenti ve üçüde Büyükşehir olmasida değil. Bu fark özelliklerinden ve de sosyal açıdan farklıdır. İnsan yapısıda azda olsa birbirinden farklıdır. Şiir bu manada oldukça manidar doğru bir tesbit yapmış bence. Selamlar ve de saygilar.
Pak, temiz duygularıyla, gürül gürül iyilik akıyor dizelerden...
........................................ Saygı ve Selamlar…