Yüreğimdeki sevda aklım gibi dellendi Destan oldu dillere türkü diye dillendi Kara talihli başım kara taşla bellendi Vuslat rehavetine dalmadan geçti ömür…
Ey talihin Pazarı uğramadın çarşıma Oturtmadın yârimi bir gün olsun karşıma Kıyametin Surunu reva gördün marşıma Mutluluk şarkıları çalmadan geçti ömür…
Dilerdim ki Mevla’mdan tenim birlikte solsa Yüreğim hüzün değil huzur nuruyla dolsa Feleğin yük katarı bir nefeslik de olsa Saadet durağında kalmadan geçti ömür…
Sabır tespihlerini çeke çeke bitirdim Ömür denen girdabı son halkaya getirdim Dizi diye başımı kara taşa yatırdım Sevdiğimden bir murad almadan geçti ömür…
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 25.09.2016 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilerdim ki Mevla’mdan tenim birlikte solsa Yüreğim hüzün değil huzur nuruyla dolsa Feleğin yük katarı bir nefeslik de olsa Saadet durağında kalmadan geçti ömür…
Bu hayat kervanında hepimiz çile biberiyle bazen içimizi bazen de dışımızı yakarak geçirdik. Ellerinize yüreğinize sağlık kutluyorum hayatı anlatan şiirini. Selam ve saygılar
Ah çok sayın çok kıymetli Hocam,yi kimseler keşke şu yalancı Dünyada hep mutlu olsa hep mutluluk şiirleri yazsa,hüzünlü şiirler onun semtine dahi uğramasa,ama işte Dünya bir imtihan yeri ondan olsa gerek...selamlarımla.
Dilerdim ki Mevla’mdan tenim birlikte solsa Yüreğim hüzün değil huzur nuruyla dolsa Feleğin yük katarı bir nefeslik de olsa Saadet durağında kalmadan geçti ömür…
Tek kelimeyle muhteşem bir şiir düşmüş sayfaya her zaman olduğu gibi değerli kaleminizden süzülüp beğeniyle okudum yüreğinize sağlık değerli üstadım kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
İlhamınız bol daim olsun selam dua ile ..