Yine hazan mevsimi geldi Yine yapraklar dökülecek Yine hüzün hükümranlığını sürecek Peki, Gönlümdeki fırtınayı hangi şiir anlatacak ? Hangi kitap yeterince dile getirebilecek ?
Ah bu şarkıların gözü kör olsun !
Bütün lisânlar sessiz şu anda Bütün şarkılar hüzzamda O vefâsız öyle bir basarak Geçti ki kalbimin üzerinden Ve öyle acıttı ki içimin kızıla boyanmış yanını Lekeli bir gömlek gibiyim kendime Ve adının değdiği, İsminin geçtiği her zerreye düşmanım artık
Akrepler sokuyor şimdilerde rüyalarımı
Sakallarımı kestim, Kısa kestirdim saçlarımı bu hâlimden hoşlanıyor diye Arayıp,sormuyorum da artık Kahve falı da istemiyorum E,artık bir zahmet o’da bir “cee” dese ! Yada Bir çağrı bıraksa Bir mesaj atsa,diyorum Ama nerde !
İçimde pusuya yatmış hüzünlü yanım uyanıyor Ve hava kararmak üzere Bafra’nın dar caddelerine gizlenmiş Sokaklarında voltalıyorum Kesikler atıyorum kısa mutluluklarıma Unutuyorum ezberimdeki cümleleri Bütün kıllıkları ona bırakıyorum
Ne isterdim biliyor musunuz? Keşke şimdi bir posta pulu olsam Bilinmedik bir diyara gitsem Kopsam buralardan Ama ne mümkün !
Ey vefadan bîhaber sevgili ! Sen şimdi “Ağır Roman”sın Bense,üşengeç okuyucu Sen tozlu raflara Ben lâcivert akşamlara Marş marş..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...ÜŞENGEÇ OKUYUCU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...ÜŞENGEÇ OKUYUCU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir dostu; Sevgi kokan şiiri Beğendim…
………………………… Saygı ve Selamlar..