Başıma düşen her kar tanesi Bir Ağrı Dağı Efsanesi; Kaç Tufan geçti başımdan, Dağlar kolay oluşmaz Derin kırılmaların eseridir, Boran tipi sis duman Yürek dağlarımın seridir...
Karakışta bembeyaz Karlar yağar başıma Kayalar taşlar Oynar zamanla yerinden Karasevda Bir yolculuk başlar Dağlarımın tepelerinden...
Gözlenir gövdemde gözeler Sürmeli bir ceylan ise bakan Doruğunda dağlarımın Kar sularıdır eriyip akan; Yaşam kaynağı İçene ömür, güzellik pınarı...
Sesime ses olur akışı suyun S/oluğumda nefes kesen Sarp boğazların rüzgârları Türkü türkü nefesimi duyun, Gölgesi çiçeklerin suda Algın akan ırmak boyu Efil efil yelde Salkımsöğütler, ılgınlar Gülpembe ağulu zakkumlar Süzülmüş sevdamın selinden Yıkanmış çakıltaşları Deryaya akıp giden kumlar...
Dağlar kolay oluşmaz Büyük kırılmaların eseridir; İçim içime sığmaz Çatlar birdenbire damarlarım Yolunuzda bir su borusu Nasıl patlayıp da Taşar ise büngül büngül Benim de işte göz pınarlarım Öylesine hıçkırıklarla Boşanır hüngür hüngür, Boşuna akar giderim Toza toprağa, yağmura çamura Buluta, rüzgâra karışır Damla damla çiy düşer Gül yüzüne kederim...
İçin benim sularımı; Kentlere köylere götürün Doldurun kadeh kadeh Dostlar meclisinde oturun, Bağ bahçe bostan yapın Güllük gülistanlık Sarı kırmızıbeyaz Karanfillerinizi sulayın Düğün günleri geldiğinde Gelinlerinize damatlarınıza Sepet sepet buket yapın Yeşersin sevgi dolu ümitleriniz, Çiçeklensin bir bir Çağlayıp coşan kar suları Gözümün sularıyla birdir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİN BENİM SULARIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİN BENİM SULARIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_________________________Selamlar