Sensiz menzilim meçhul elim ayağım kırık Yüzümde hüzün doruk sesimde hüzzam buruk O mukaddes günleri her anışım hıçkırık Sensiz tebessüm bile zor güç anladım baba
Cemal SAFİ
İnanmıyorum baba, inanmıyorum sana Bayrama çeyrek kala ölünür mü hiç baba Allah’ın takdirine karşı gelinmez ama Ne vardı durduk yere terk edip gittin bizi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabırlar diliyorum Neclacığım, biliyorum zordur 42 yıl oldu hala özlüyorum babamı, lakin ölümün vaktini bilemiyoruz,Rabine kavuştu, şimdi huzurda İnşallah huzurda olsun, kabrine nurlar yağsın, Allah sizlere sağlıklı ömürler versin,sevgi ve selamlarımla öpüyorum.
Söz söylemenin israf oldugu anlar vardir ya, ne söylesen bir yaraya merhem degildir. Ama bu gece oyle guzel bir gece ki, gidenlere rahmet, kalanlara sabir icin en guzeli dua etmek.. Allah babacigina rahmetiyle muamele etsin ve senin pamuk kalbine de ferahlik versin dilerim..
İnanmıyorum baba, inanmıyorum sana Bayrama çeyrek kala ölünür mü hiç baba Allah’ın takdirine karşı gelinmez ama Ne vardı durduk yere terk edip gittin bizi ... Allah rahmet eylesin. Bilirim ki onsuz bayramlar hiçlikle doldu. Her bayram eksik, sıradan günler gibi hevessiz :( Yüreğinize sağlık. Hayırlı bayramlar...
duygu ve hüzün içinde bir yürek feryadı idi Allah gani gani rahmet eylesin mekanı cennet olsun hayırlı günde gitmiş inşallah taksiratı af olur sana da sabır dileklerimdir bu harika vefa dolu yüreği kutlar hayırlı ve mutlu bayramlar dilerim dost kal esenlik içinde...
......................................... Saygı ve Selamlar..