Bir bilsen nasıl da söktüler gözlerimizdeki gül(üş)leri. ve nasıl itinâlı üzdüler anne..
-onları hiç affetme-
I- Yaşamak ağır mesele ise ölmek kolay mı basit mi ardına bakmadan gidebilmek bir hüznü kutsallaştırıp ağıtlamak cümleleri.
II- Nefes almak yanmaksa bir’az da soğumak küllerinden sessizce kimseler bilmeden dilinin döndüğünce yenilmek tekrar kez kedere silip silip yeniden yazmak harflerini kaderin ve dönmek en başa çaresizce.. Ki dünyanın rengi çayın demiydi gerisi boş, gerisi zehirdi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ba(ğ)zı Flu şeyler.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ba(ğ)zı Flu şeyler.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uçurtmasız bir dünyanın çocuklarıyız işte Açlığımızı doyuranda yok, yoksulluğumuzu giydirende. Öyle siper etmişiz ki göğsümüzü, kurşunlar seyirip geçiyor umutlarımızı...
Basit mi ardına bakmadan gidebilmek. Düşündümde nedir bukadar bağlayıcı olan hayatta Gidebilseydim yazamazdım demişimdir bir seferinde Muhtemeldir şiirde ölümdür kasıt gitmenin ama gidebilseydim daha fazla yazardım herhalde küçük bir not defterine sığdırırdım dunyayı. vazgeçemiyoruz sahiplendiklerimizden bizi sahiplenenlerden. Doğmak ölüm kadar tekil olamıyor. Ve anne başkadır gerçekten hayatta en bağlayıcı varlık. Kutluyorum güzel şiir için saygılar.
benim içinde dünyanın rengi çayın demiydi karşılıklı içtiğimizde gerçekten başka hiçbir şeye ihtiyacımız kalmazdı "çay demliyorum anne" derken bile masum bir mutluluk duyardık içimizde
belki bu nedenle hiç yanımdan ayrılmadı annem her çay içişimde başucumda
çocuklarıyız işte
Açlığımızı doyuranda yok,
yoksulluğumuzu giydirende.
Öyle siper etmişiz ki göğsümüzü,
kurşunlar seyirip geçiyor umutlarımızı...
Tebrikler şâirem