Öyle yara alır ki bazen hayaller..Bir şiir anne’m şefkati olur kelimeleriyle.
1. Sessizliğin rahminde üreyerek fırtınalara doğmuş takılıp avare bir rüzgâra sonbaharda düşen o son yaprağın sarı hüznü olmuşum.
Kısa ömrüme uzun kaderler biçip s’ağır ağır yaşamış sevgiyi baştacı gururu yasaklamış ılgıtlı bir söylenceyi göğsüm de saklayıp ölmüşüm ışık hızında.
Kopmuşum en kavi yerimden düştükçe kalkmış deniz de yılana sarılmışım sabır koymuşum sevmenin ismini yılmamış en cilalısından yıkılmamış saymışım kendimi.
-Annem bahçemiz de hanımeli çiçeğiyse yağan yağmurdu babam âşk ile o toprağa.
-b’öyle avunmuşum-
2. Biz bölünmüş hayatların parçalanmayan kâlpleriydik de o yüzden gitmiş olmadı içimizden değerliler gemilere yelken olmadı hasretimizin rüzgârı kalmadı öksüz sallanırken ellerimiz bir trenin sesinde bir yolun gölgesinde vs..vs...
3. Karmakarışık hayatları dupduru yaşayacaktım ben hayallerim de b’öyleyse hayatıma yazdığım masal bu okuduğum lirik romanda ne dallarınıza konan ses küpürleri telaşımın şahitleri onlar iyi bakın kanatlarına ey söğütler takasımdır kendimle o özgür sesleriye gümüş na(ğ)meli serçeler..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serçelere Lirik masallar.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serçelere Lirik masallar.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Her dağın gölgesi denize düşer' diyordu Evrim Alataş.. Acı silinebilir ama izi kalıcıdır.Serçelere lirik masallar da Anneye çiçekler toplamak,hünerli olmaktan çok uçsuz bucaksız geniş kırları andıran tertemiz bir kalbi müjdeliyor hepimize.. Telaşlarını astığın söğüt ağacından umutlarını incir ağacının dallarına asmış bir başkasının düşlerine boy veriyor.. Saçları kavaklara sarmaşık şiirde Anneye söylenmiş her söz serçe telaşına bırakıyor yüreğimi şair.. Tedirginliğimiz bir bulutun seyrinde.. Dünya bütün serçeleri konsun omzuna Çiçekşair..Sevgiler..
Kardeş; Serçeler gibi ürktük aşklardan Onların kanatları kırıldı bizim umutlarımız Yüzümüz yaş dizilince annemiz gelirdi aklımıza Hangi aşkta vurulmadık ki yara almadık ki Hep kalbimizden vurdular hep bir teselli oldu Sessizligimizden çınlayan o ses bize Korkma kalbim ölene kadar beraberiz Dedirtirdi hayata dair
Saygı ve selam ile.
Toprağımsın tarafından 9/16/2016 6:45:22 PM zamanında düzenlenmiştir.