Önce öğrencim sonra iş arkadaşım olan bir bayanın bana söylediği ve sonradan pişman olarak üzgün bir şekilde ağlaması üzerine yazdığım bir şiir...
Bulanık bir gündü yine, gözlerin neme teslim olduğu. Kana bularken yıldızın sol küremi, hüzün estiriyor lodos yüreğim. iştahlanıyor dilim, nesli tükenen sözcüklere. Üzgüsü yankılanırken dilimin yüreğimin sana bakan gölgesine dur diyor ağzım. ve soyunuyor yüreğimin gardiyanlığına.
vurgun bir söz koşuştururken önümde yitik bir kahkaha dolaşıyor beynimde. Donup kalıyor düşlerim. gülüşlerim üşüyor sönüyor bakışlarım. Kırık dökük sözler arasından geçerek şıvgın veren susuşlarına sarılırken yazılmamış bir şiir gibi değiyor yüreğime bakışın.
Bilmem kaç yüreği sırtında taşıyan sancılı yüreğim yeniliyor sana. Sona eriyor kör düşüncelerim ıssızlığın kavruk kokusu yakarken bağrımı bir bir uçuyor al kıvılcımlarım yüzümden ve, yelteniyorum utanmışlığımın yıkıntısıyla Tutup, işliyorum tek tek iliklerime seni..
Kahır estirip bulutuna düşürme kirpiklerini. Daha yağdırma sağanak halinde gözlerini. Üşüme artık. Gel, yaslan benzi soluk göğsüme.
İçimin alevi yaksın yüreğini, ısıtsın göz göz. Ört nemlenmiş bulutunu kırar mı beni bir çift söz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ört, nemlenmiş bulutunu. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ört, nemlenmiş bulutunu. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönül hüzünlü, gönül divane sitem bile edemez hale gelmiş pişman da olsa yinede vazgeçmiyor kutluyorum değerli hocam var olsun yüreğin saygılarımla her daim selamlar
Kalemin susmasın
_______________________________________Selamlar