Hayat okyanusunda Ömür sandalımız Duygularımızın rüzgarıyla Uğrar bir çok limana , Her limandan ruhumuza Birer anı kalır. Ve... O anılar, Vazgeçilmez şiir olur Gönül defterimizde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efendim, anıların bir üst boyutu an güzlliğne talip olmak lazım, Sayısız güzellik doğarda günde birini sevmeye ömür yetmez, Biz her an yeniden doğarız, bizden kim usanası, aşkla kalın.
tüm duygular birbirine benzer.. inanmak veya kabul etmek kişiye özeldir.. yunusun aşk inancına saygım sonsuz...onun dizelerindeki aşk Allah aşkı... neyse şu an ne edebiyat dersi verecek zaman .. ne de ders alacak zaman.. teşekkürler..
Hayat her boyutuyla aşktan ibarettir, nefret , şeytan bile ,aşktandır vuslat ümidinin kaybolmasıdır, anılar eski defterler hükmündedir, varlık her an yeni bir oluştadır, frekansını yakalarsan her an aşktır, canın acısa bile, Peygamberlerin hayatı örnektir, Kimim sordum perişan oldum soldum aşka doğdum, Hamdım piştim oldum, aşkla kalın, saygılar sunarım.