(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
El olduk gardaş. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
El olduk gardaş. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Araya mal mülk giriyor düşman ediyor gardaşi birbirine böyle işte kutluyorum değerli hocam yüreğine sağlık harika dizeler okudum kaleminizden saygılarımla her daim selamlar
Bilhassa bizim bir büyüklerimizin katlanmakta güçlük çektikleri, abilerin bacılarına mal vermek istememeleri, şeriatın kızları eşit görmemesi gibi bir takım sebeplerle aileler parçalanmak durumunda kalmıştır. meşhur bir bestesi yapılan; "mal bıraktın mülk bıraktın üşüştük...kavga ile niza ile bölüştük...dizeleriyle başlayım "o dünyada malın varsa sat baba...bize sakın bırakma anlamındaki dizeler bu konunun ciddiyetini ne kadar güzel anlatıyor tıpkı şiiriniz gibi...en ilginç olanı o sözlerin mezar taşından alınmış olmasıydı. ibretle okuduğum müstesna dizelerin mümtaz kalemini tüm kalbimle kutluyorum...saygılar sunuyorum.
Malı üçe bölüp taksim yapalı, Amca demez oğlun, eli sopalı. Ne zaman vardıysam evin kapalı, Ucu görünmeyen,yol olduk gardaş.
Küslüğe devam mı, söyle kaç sene, Gel bırak inadı, lanet de kine, Dur, eskisi gibi olalım yine Kurudu suyumuz, çöl olduk gardaş.
Bu kavga niye? Öbür tarafa giderken kefenden başka hiç bir şey götürülmüyor. Üç kuruşluk mal için kavgalar niye? Kırılan bardağı ne kadar yapıştırırsanız yapıştırın,eskisi gibi olmaz. Miras için yazdığınız harika şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Hocam tebrik ederim çok güzel bir şiirdi güzel bir konu seçtiniz bu mevzuyla ilgili o kadar çok tanık olduğum olay var ki aynen şiirdeki gibi kardeş kardeşe düşman olmuş tebrik ederim