Sol elimi ters döndürüp Bakarsam içine avucumun Seni görürüm güzel yurdum Dağların, ovaların, Çizgi çizgi, damar damar Akar gider ırmakların Ege’ye, Akdeniz’e Karadeniz’e Arasından parmaklarımın...
Üçbin yıldan bu yana Üzüm bağların, zeytinyağın Balığın şarabın, balın Sulandırıyor ağzını Kabariyor iştahı ’Vahşi Batı’nın Nysa Vadisi’nde Taşın toprağın altın, Kişnemesi uzaktan Geliyor kulağıma Nal sesleriyle Truva Atı’nın!..
Unuttu iseniz Fatih Sultanı Söylemesi benden En modern silahlarınız Dağı taşı toprağı Hercümerç ederken Türklüğümüzle kazandık O şanlı savaşı!..
Yüzbir yıl önce yazdık Unutulmaz tarihi destanı; ’ Çanakkale Geçilmez!’ Anımsayın Gelibolu’da, Conkbayırı’nda Başta büyük önderimiz Mustafa Kemal 57. Alayın muzaffer komutanı...
O ki Mustafa Kemal Mavi gözleri çakmak çakmak Anaların kınalı kuzusu; Düşmanın yürek sızısı Dağların çetin muharibi Girdiği her savaşın galibi Yüce Türk milletinin Cumhuriyetinin sahibidir!..
Uçan kuşlar onun kuşu Kurtlar onun kurdudur Karış karış Şehitlerin kanıyla suladık Bu bereketli toprakları Küçük Asya; Anadolu ’Tarihte Türktü, iTürk kalacak’ Hangi düşman gelirse gelsin, Adımını atar atmaz Oldugu yerde mıhlanacak AnadoluTürklerin Türkiye vazgeçilmez yurdudur!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜÇÜK ASYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜÇÜK ASYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.