Herkes karasineği pis bilir oysa o bir profesyonel usta bir temizlik işçisidir!
İzledim hareketlerini sineklerin nereden uçup gelirse gelsin, kokusunu almıştır mutlaka nerede pislik varsa anında bulur ya atık artığa konar ya boka!
Uzun emici bir hortumu var öndeki elleri oldukça becerikli; birbirine süre süre temizler döndürür gerisin geri başını, boynunu ensesini, sonra arka eller devreye girer kanatlarının içini dışını bir güzel siler...
Sonra ziyafet sofrasına ne varsa konduğu ilk masada sen görmezsin o görür salgıladığı enzim ile masa örtüsü üstündeki görünmez kurumuş kirleri şeker artıklarını hortumuyla emer!
Sinekler işte böyle herkesin beğenip yemediğini bakıp da göremediğini yer gel gör ki insanlar görür görmez ’Defol git pis sinek!’ derler kendi pisliklerini görmezler!
Nereyi pislik sarar orada karasinek var, neresi tertemiz orada imkansız birini bile göremeyiz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARASİNEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARASİNEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir köpekle yaşamaya başladığım günden beri hayvanlara çok farklı bir gözle bakar oldum. Evet her canlının bir görevi var ve asla keyfe keder tüketmiyorlar, zarar vermiyorlar tam aksine görebilen her göz faydalarından ötürü teşekkür etmeli.
Lütfen bana insandan söz etmeyin! Onlar ki Hayvanlar Alemindeki tüm varlıkları küçümser alaya alır ve kendi hem cinslerine benzetme yapmaktan çekinmeyen pis yaratıklardır ve onları her yerde her zaman görmek olası.. Hicivli bir bilgi yumağı idi..