Okuduğunuz şiir 17.8.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Mühürlü Tebliğ Zarfı
Tesadüfüm… Teşebbüsüm Gözümün nuru… İyi misin diyorsun Omuzum düşük, başım ağır İçim çok gürültülü Gizli büyümüş ağaçlar, Devrildi toprağımda Zihnime ziyan gecede Kökleri kırbaç oldu, Dalları tetik İyi miyim? Bilmiyorum Korkuluyum üstelik geleceğimden Sarılmalısın bana
Bir kurşun kalemim olsa, Yazardım sana Mühürlü bir tebliğ zarfıyla Özgürlük derdim, Demokrasi,laiklik Ata yolu Yanlış deseler de inkârcılar, Gene giderdik o yola Gözlerim kocaman Kaba gücün ihanetine Etimde rap/diye acısı Yarınım uçukladı… Sarılmalısın bana
Tesadüfüm… Teşebbüsüm Gözümün nuru… As suratını Gülen/lere küfrüm nefretim Cömertçe buyur ettiğimiz, İllete Zillete Kukla iplerine sarılmış Çingene maşası ihanete Sinmiyorum… Susmuyorum Yılmıyorum Keşke söz olsaydı, Yaylım ateşler diyorum Yine de kaygılıyım sonralarımızdan, Yine de kuşkulu ayrımcılıksız yanım Sevgiyi büyütmeli diyorum Bu yüzden sarılmalısın bana Bekliyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mühürlü Tebliğ Zarfı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mühürlü Tebliğ Zarfı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Demir hocam, her dem yürekten inen bir şimşek; her dize yine nüktedan bir savla okuyucuyu avucuna alan kısaca mahir kaleminizdir yine okumak adına farklı bir tat veren... Şiirin adresi belli ki yine gönül sayfanız. Kutluyorum tüm yüreğimle.
Şiirin adresi belli ki yine gönül sayfanız.
Kutluyorum tüm yüreğimle.