Bir daha Yenilmemek için Umarsız umutsuzluklara. Kalbime ….Dilime ……..Elime ………….Gözüme ……………..Ve..ruhuma.. Vurdum mühür. Hayatımın mühürü ise Ölümdür…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜHÜR. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜHÜR. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mühür kimdeyse Süleyman odur, ölüm olsada ölsek, dıştaki sonsuzluk insanın gönül sonsuzluğunun yansımasıdır, ölüm latif boyuta geçiştir,bilerek yaşanır, aşkın çoksa tadı güzeldir,
kırlangıç gönüller coşar durur avazında sevda açar yayılır kanadında bedenler göçer ruhlar ebedidir müjdesini verir göç yollarında, saygılar sunarım.
Yine çok güzel, kısa ve anlamlı bir şiir okuma,dinleme fırsatı yakaladım gecenin sabah ile kucaklaştığı bu saatlerde.Kutluyorum.Yüreğinizden duygular, kaleminizden mısralar eksik olmasın.
Yenilgi güçlendirir meleğim... Hele kalbini asla mühürleyip küstürme.. Son mührü ölüm vurana kadar hepimiz an'ı yaşamalıyız dünyayı umursamadan.. Sevgilerimle Nilgünüm..
kırlangıç
gönüller coşar durur avazında
sevda açar yayılır kanadında
bedenler göçer ruhlar ebedidir
müjdesini verir göç yollarında, saygılar sunarım.