Bana sabretmeler yazılmış Sana özlemler Sen yazılmışsın sen Kaderimsin işte anlasana Kaçış boşuna Ertelemeler sevdaları Vuslat var bak yazımızda Canını canıma, Ruhunu ruhuma sarmak var Sen olmak var ötesi yok Gel bidenem gel Kıskandır güneşi Yak kavur,sar sarmala Ay gözlerimizde oynaşsın..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİMİZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİMİZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana sabretmeler yazılmış Sana özlemler Sen yazılmışsın sen Kaderimsin işte anlasana Kaçış boşuna Ertelemeler sevdaları Vuslat var bak yazımızda Canını canıma, Ruhunu ruhuma sarmak var Sen olmak var ötesi yok Gel bidenem gel Kıskandır güneşi Yak kavur,sar sarmala Ay gözlerimizde oynaşsın..
güneşi kıskandıran şiir dolu yüreğinize saygılar olsun... güzeldi...
"ikimiz" denince akan sular durur hamiyetcim.. sen-ben kaygısı bitmiştir artık, tüm yaşam yorgunluğuna sevda da katılır ama yorgunluk tatlı tebessüm bırakır...
kutluyorum canım arkadaşım, evet yani "kaçış" dedikleri şey nereye kadar dimi ama? varsa öyle bir yer söylesinler de biz de kaçalım.. :)) ne dersin?
Yak kavur,sar sarmala Ay gözlerimizde oynaşsın Ay gözlerimizde oynaşsın Ay gözlerimizde oynaşsın Ay gözlerimizde oynaşsın.............bu kadarmı güzel olur...
Bana sabretmeler yazılmış Sana özlemler Sen yazılmışsın sen Kaderimsin işte anlasana Kaçış boşuna
Kaçan kaçar üstadem,sende ki gönül gözü güzel olduğu sürece o yüreğe kıymet bilen değer veren ve hak eden insan konar Şiirin çok güzel di ve anlam içeriyordu tebrikler yüreğine sağlık
Birbirini hasretle bekleyen sevgilerinden emin olan tüm sevgililere yazılmış bir 14 şubat hediyesi olmuş yüreğine sağlık tebrik ederim selam ve sevgimle
Bana sabretmeler yazılmış Sana özlemler Sen yazılmışsın sen Kaderimsin işte anlasana Kaçış boşuna Ertelemeler sevdaları Vuslat var bak yazımızda Canını canıma, Ruhunu ruhuma sarmak var Sen olmak var ötesi yok Gel bidenem gel Kıskandır güneşi Yak kavur,sar sarmala Ay gözlerimizde oynaşsın..
Bana sabretmeler yazılmış Sana özlemler Sen yazılmışsın sen Kaderimsin işte anlasana Kaçış boşuna Ertelemeler sevdaları Vuslat var bak yazımızda Canını canıma, Ruhunu ruhuma sarmak var Sen olmak var ötesi yok Gel bidenem gel Kıskandır güneşi Yak kavur,sar sarmala Ay gözlerimizde oynaşsın..
Elinize ve yüreğinize sağlık,nakış,nakış işlenmiş mükemmel bir şiir okudum,tebrikler.
ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ. KUTLARIM.--------- ----------------------------- Bana sabretmeler yazılmış Sana özlemler Sen yazılmışsın sen Kaderimsin işte anlasana Kaçış boşuna Ertelemeler sevdaları Vuslat var bak yazımızda Canını canıma, Ruhunu ruhuma sarmak var Sen olmak var ötesi yok Gel bidenem gel Kıskandır güneşi Yak kavur,sar sarmala Ay gözlerimizde oynaşsın..
Doğrusu bu muhteşem eseri uslubundan dolayı gülümseyerek okudum tatlı sert bir uslupla heeeeyyyyt der gibi şiir...
Ne olursa olsun ben varım sende olmak zorundasın ya olacak ya olacak misali kendine güvenen bir yüreğin çok hoş ifadeleriydi şiir..Davetkar ve kararlı kutlarım eseri ve sizi TEBRİKLER..
Bana sabretmeler yazılmış Sana özlemler Sen yazılmışsın sen Kaderimsin işte anlasana Kaçış boşuna Ertelemeler sevdaları Vuslat var bak yazımızda Canını canıma, Ruhunu ruhuma sarmak var Sen olmak var ötesi yok Gel bidenem gel Kıskandır güneşi Yak kavur,sar sarmala Ay gözlerimizde oynaşsın.. *********************** Vuslat hicret etmektir bir anlamda sevgiliye.ona ermek,erişmektir. Ölümün diğer adıdır vuslat.Mevlevi için vuslat,bayramdır,düğündür. Mevlevinin düğün günü,öldüğü gündür.çünki mevlevi,öldüğü taktirde,sevgilisine erecektir.Onun sevgilisi yaradanıdır.yaradanına kavuşuğu gün,onun için vuslat gibidir. Vuslat arzusu ile tutuşan tüm dostlara selam olsun ...
ayyyy içim açıldı valla... şirin akıcı,güneş doğdu sanki.... resim bir harika....okuduğum hüzünlü paylaşımların üstüne çokkk iyi geldi doğrusu... kocaman selâmlar....
Tümü ile harika mükemmel bir bütün olmuş böyle anlatmak varmış ikimizi... (şiir'in adına ithafen "ikimiz" diye belirttim) gerçekten oldukça hoş dizelerdi.
kaleminiz daim olsun .saygılarımla
eyup yıldız