dün sabah seni aradım halbuki ne alâkası var; olduğun yer Antalya olduğum yer Isparta ne kadar çok özlemişim seni, gülüşün saçıldı yollara sensizliğim ıskarta...
neresinde olursa olsun dünyanın gül dudakta bir tebessüm gülüşün inci mercan çekmez mi hiç sevdiğini çeker elbet her can!
nedir gülümseyiş diye ilk kez sordum kendime içten gelen yürek sesi yalnız düşte olsa bile ta zaktan görür görmez yüzünden gözünden yayılan ışık hüzmesi karanlıkta aydınlık perspektif...
yaklaştıkça adım adım yarılıp açılan sanki yollar insanın insana gülümsemesi sessiz çığlık; sarılan kollar koklamak bir çiçeği sevgiyle özlem dolu yürek sanki bir ateşböceği...
iki yanı ağaçlık bir yolda dalları bastı kiraz bir kelebek çiçekten çiçeğe; kokladım öptüm b/ağrıma bastım seni biraz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİÇEKÇE BÖCEKÇE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİÇEKÇE BÖCEKÇE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_______________________________Selamlar