Demek ki ben düzgünüm Ne yazıp çizdiysem Hem de yıllar önce Hepsini doğruladı tarih Fakat olanlardan üzgünüm Vaktinde alsalardı önlemini Gelmezdi bu kara günler Gel gör ki herkes Kendi derdine düşüp Yalnızca günü düşünmüş; Para yoksa kim kimi dinler?!
Dinlensin diye hainler Dini imanı para olup çıkmış İlâhlaşmışlar din diye diye Olan biten aşikar Her şey şu son günlerde Gün gibi ortada...
Dertler yine bizi yaralar Nereden geldi nereye su gibi Akıp gitti paralar; artık kurutmalı Dışa akan kaynakları Kurşun olup dönmesin Sönmesin Mehmetçiklerin hayatları!
Daha bunları yazarken ben Sela sesi yükseldi minareden Bir acı haber daha geldi Isparta Sütçüler ilçesi Karadiken köyünden İsmail oğlu Yunus Emre Uzman çavuş, şehit düşmüş Öğle namazını müteakiben Kaldırılacak cenazesi Hükümet Binası önünden!
Ne yazıp çizdiysem Doğru çıktı hepsi hemen hemen; Memnun değilim "Şeraiti ahvalden" İçten ve dıştan gerilmiş yaylar Ok yaydan çıkmış Yemin etmiş hainler bir kere Yıkmaya, şanlı güzide Cumhuriyeti İç düşman/dış düşman; gizli gizli Aynı kulvarda, aynı emeldeler...
Al işte benden de bir değil bin kere Ölsem de gam yemem Bırakmam cennetvatanımı Eli kanlı, gerici, işbirlikçi hainlere Bir Türk bağışlamaz asla hürriyetini Kazır kökten hainlerin zürriyetini!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DIŞA AKAN KAYNAKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DIŞA AKAN KAYNAKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_________________________Selamlar