hangi tür şiiri pişirirsen pişir önce düş pazarına git çarığını çürüğünü geç malzemenin iyisini güzelini temizini seç!
annenin pişirdiği gibi bir güzel ayıklayıp temizce suda yıka ince ince doğra artık ne pişiriyorsa soğanını biberini salçasını tuzunu ilave et yağda kavruklayıp tahta kaşıkla karıştır az miktarda su koy(?) kapağını kapat kısık ateşte kaynasın!..
dikkat et, taşırma aromasını ne zaman ki tıngır mıngır ses geliyor kapaktan o ses şiirin sesidir ateşi biraz daha kıs alttan! .. buğul buğul, buram buram mis gibi kokar, işte o an ruhunun kaynayıp içten dışa üflemesidir dudağında ıslık gibi sözcükler tıngırtıda dillenir!
bilirsin sıcak yemek yenmez dilini damağını yakarsın, soğuyana kadar beklenir özleşir, tadı yerine gelir!
sonra doldur tabak tabak dostların sofrasına taşı böyle pişer düş aşı aman özen göster ayıp olmasın el aleme karşı; kimi kavat, kimi zevat derler, bu ne tür zerzevat?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ AŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ AŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.