Kudurdu azdı yine dış güçlerin uşağı Yıkmak için devleti, kurmuşlardı tuzağı İkiyüzlü alçaklar, gizledi planını Emmek için yıllarca bu milletin kanını
Hilede çok ustalar, onu iyi bilirler Zalim firavun gibi, sonunda diz çökerler Bilmezler ki faydasız, son nefeste tövbeler Terse dönmüş planlar, sona ermiş emeller
Bu nasıl bir iman ki, sözde Hak’dan yanasın Bakarsan icraatına şeytanla kol-kolasın Hamdolsun ki, bu darbe şiddetle geri tepti Kahraman milletimiz buna fırsat vermedi
Bu nesil başka nesil! artık bir önderi var!.. Yürü !.. dedinmi yürür... şimdi bir hedefi var!.. Sen hala bu milleti, uyuşuk saf mı sandın? Nasıl oldu be hain, kimin aklına kandın?
Ordu bizim ordumuz, ona sonsuz saygımız Dalâlete düşenler ancak bizim kaygımız. Ey satılmış be hain, sen hangi millettensin? Kendi öz kardeşine nasıl tetik çekersin? O masum askerleri ettin gayene alet Bu nasıl bir ihanet! Bu nasıl bir dalalet!
Tanıdı artık Vatan, gerçek evlâtlarını Bir vecd ile bağrına basıverdi onları. Hamd olsun ki, böylece bir temizlik başladı Belli bunda Allah’ın, başka plânı vardı Yoksa uzun sürerdi temizlik aksi halde O "ol.. ! " dedimi olur, herşey vakti saatinde. Hamdolsun ki bu darbe, şiddetle geri tepti Kahraman milletimiz buna fırsat vermedi. Geçmiş olsun Türkiyem, büyük belâ atlattık Alınacak çok ders var, TÜRKİYE’M UYAN ARTIK!..
Şeref KARAKAYA 20.07.2016
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERİ TEPEN BİR DARBE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERİ TEPEN BİR DARBE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
___________________________Selamlar