ÇOCUKLUĞA ÖZLEM
Çocukluğa özlem, şu sallanan gençler,
Ne hoş sallanıyorlar gider mi özlemleri? Günahsız pampak kalpli çocuk kalmak, İşte o hiç mümkün değil, Ne kadar da sallansalar, suçları yanında, Altın kalpli çocuk olabilmek, Hiç büyümemek, Ne kadar da güzel olurdu Allah’ım. Ama bu kanunlarına ters olurdu. Tohumlar çiçek, çiçekler meyve olmalı. Yeşil ağaçlar ölümü hatırlatmalı, Kuru sanılan ağaçlar dirilişe misal, Bunların hepsi bir alem değil mi Allah’ım? Kullarım ibret alır mı diye, Seni anlamadık ve anlatamadık ki, Nenemiz inandığı için inanıyoruz, Nasihatlarına açıp bakmıyoruz, Korkuyoruz bir de ıssız mezara girmekten, Sonlandır tuşuna basıldığında, İcmalimizin önümüze konacağını biliyoruz, Hep affedeceğini düşünüyoruz, Ya affetmezsen, Çünkü biz günahları bilerek işledik, Hangi yüzle af dileyebiliriz ki? Hangi ayeti? Hangi hadisi? Delil gösterebiliriz ki? Hep sen haklısın Allah’ım!... 14/07/2006 |
Hangi yüzle af dileyebiliriz ki?
Hangi ayeti?
Hangi hadisi?
Delil gösterebiliriz ki?
Hep sen haklısın Allah’ım!...Tebrikler...
BİR SÛFİ ...ZUNUNU MISRÎ....
Ey Allahım! Benimle senin muradının en uç noktası arasında hiçbir perde bırakma ve onu yırt;sınırları kaldır, engelleri kolaylaştır ve kapıları aç ki, kalbim marifetinin ışığının önünde dursun , muhabbetinin tadını; gölümün en derinlikleri her halimde senden gelen her şeye rızayla serinlesin ki senin tercihin olmayanları seçemeyeyim.Bana ,senin velayetinde ehil olanların makamlarından bir makam ver ki sana itaatta geniş bir hareket alanı bulmuş olayım!!
Ey Allahım ! Bana öyle bir bakış ihsan et ki , beni samimi bir şekilde sana yükseltsin.Çünkü kendisini sana tanıtan kişi meçhul olmaz .Sana sığınan kişi yüzüstü bırakılmaz.Seninle sevinen elbette ki neşelidir.
Ey Allahım! Ayaklarım senin hzuruna varmak için hızlandı , gözüm sana doğruldu ,ellerim senin lutfuna açıldı ,sesim sana çığlık attı.Seni hiçbir nida usandırmaz sana dua eden hiçbir kimse düş kırıklığına uğramaz.
Ey Allahım!Bizi yeryüsünün her tarafında Sana hizmet eden öğrenci ,seçtiklerinin en hassına dost, kapında itifakta olan müritlere ahbab yap.
Ey Allahım!Hatalarım beni senin güzel lutuflarından mahrum etse de güzel hediyelerine olan kesin inanç beni yakınlaştırıyor.
Ey Allahım!Karşılık vermenin elemi beni ateşe davet etse de ,sevabının bolluğu cennete davet etmektedir.
Ey Allahım! Bir an bile olsa beni, daima kötülüğü emreden nefismle baş başa bırakma!!!!
Ey Allahım !Hem sana hem de bana şeytan düşmandır.Bizi affından daha kötü bir yara onu kızdırmayacağına göre ,bizi AFFET!!!!
Hep sen haklısın Allah’ım!...Merhametine sığınıyoruz..