Benzeterek bir güle sevdin madem ki beni Dikenime de katlan say ki gerdanın beni Şayet mağlup etmezsen kör nefsindeki beni Elveda de umduğun her bediî nimete…
Gerçekten sevdin ise katlanırsın her naza Kusur örten olursun kışların döner yaza Nefsin irtifasını düşürürsün en aza Sonra merhaba dersin ebedî ganimete…
Sana gelen yolları sırat gibi inceltsen Kanat takıp gelinir sen sevgiyi yüceltsen Öyle bir âşık ol ki maşukunu yücelt sen Kavuştum desin gönül senle velinimete…
-II-
Huzuru arıyorsan önce kapı arala Verilen nimetleri zihninde bir sırala Fıtrata uymayanın çiz üstünü, karala En nihayet nail ol emsalsiz azamete…
Sen ki kendini bilsen, bilirsin aşk aslını Arayıp dolanmazsın ahde vefa faslını Önce kendin seversen seni seven yaslını Kapanır tüm kapılar her türlü hezimete…
Kararında sebat et gelip geçici olma Ardından eser bırak boşa göçücü olma Şu Hay Hu pazarından kefen biçici olma Kalanlar gıpta etsin böylesi azimete…
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 25.06.2016 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MADEM Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MADEM Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasihatlerle dolu mısralar kişi nasıl bakarsa öyle görür bir kişi diğerini tarif ya da yerse aslında tarif ettiği kendisidir bakılan aynadır.Aynada da suret neyse gördüğü zikrettiği odur.Anlamlı şiirinizi kutlarım.Bayramınız mübarek olsun.Selam ve dua ile değerli büyüğüm.
Teşekkür ediyorum Nigâr hanım. Ne tesadüf ki aynı anda birbirimizin sayfasında imişiz. Bildirimi görüp açtım ki benim sayfamı ziyaret ve yorum bırakmışsınız. Sağ olun. Hayırlı bayramlar diliyorum. Sıladan gurbete kalbî selâm ile...
Zaman ahiri zaman, herşey karışık, Heryerde karanlık gelirmi aydınlık ışık, Eski sevgilerden sevgi yok günlük bu aşık, Aniden düşüyorsak azimete suçlusu Biz.
Allah(CelleCelâlühu) razı olsun Kadir Bey Ustam. Sıhhatiniz ve huzurunuz daim, ömrünüz bereketli olsun. Kalbî selâmlarımı iletiyor, hayırlı Ramazanlar diliyorum.
her zaman olduğu gibi akıl dolu, yol gösteren hayata dair düzgünlükleri belirten mükemmel dörtlüklerdi. ibretle ve imrenle okuduğum müstesna bir şiir okudum... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Teşekkür ediyorum Sezai Bey Kardeşim. Ömrümüzü nasıl geçirdiğimizden sual edileceğimize göre sevgi denilen mefhumu da ona göre değerlendirmemiz gerek öyle değil mi? Kalbî selâm ile.