(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırık şövele'ne bakınca renklerin ve seslerin sanatını daha çok sevesi çoğalıyor insanın.. Göz, beyin ve kalbin aynı yerde aynı zamanda buluşmasına 'zühre yıldızı'n araftan çekip çıkarıyor aslında seni bazı bilinmezliklerden.. İnsan,içinde bir hüznü büyütürken de içinde binlerce posta güvercinleri kanat çırpabiliyor bazen,ne tuhaf.. Sür git bir yaşama muhtemel umutlar taşıyoruz avuçlarımızda sanki..
Her şiirin ilkyazda filizlenen tomurcuk misali kıpır kıpır şair.. O halde mevsimler en çok sana muhtemel umutlar devşirsin..Sevgiler..
Ne gitmeye meyli var ne de kalmaya kalacak gibi kararsız duygu yoğunluğuna ayna tutmuş. Ki benim gibi ne çok kişi kendini bulmuştur bu ateş çemberinin içinde... Kim beklediğini tam bulur ki ...kim eksiğini tamamlamayı isteyip de elini uzatamaz haldedir... Çelişkiler yumağı işte... Sevda da olanı da bambaşka işte...
Kalbine iyi bak sevgili şair... Teşekkürler değer için. Her dem esenlik dileğiyle.
Hangi tabloyu hangi hayata resmetmek için solmuş renklerin fırça darbelerini oynatmak lazım bu şövalenin yorgun ruhunda..
Bilemedim. Önüm ardım, sağım solum hüzün der gibi bir oyun bu hayat denilen sanki..
Ve sanki şiir onca hayat telaşımın merkezi yaşamın eve dönüş yolunda rastladığım o herzaman ki beyaz boyalı evin kırmızı panjurunun hemen karşısındaki o annesiz evimin odalarından birinde yine telâş ile yürürken birden yorgun gözlerimin aynada o durgun ahvâli gördüğüm ve duraksadığımdı...
Gördüğüm ahvâlin kayıp giden Zühre yıldızının kalıntıları gibiydi yansıyan en çokta..
Durdum..irkildim...
Sustum yine en güzel şekilde kendime ve hissettiklerime..
Bu şiir bir dolu hayat..bu hayat benim olsun mu dedim sonunda dizelerinin...
Olsun deyişini duyar gibiyim zira yüreğin öyle engin huzurlu ki..
Dizelerine d'okunmak hep iyi geldi yorgun kalbime bilmeni isterim sevgili şâirem..
Tebrikler değerli şiire.. ve selam ile.
Nar-ı Çiçek tarafından 6/22/2016 7:49:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgimle