hisleri mi kırdım gıyabında sivri parçalar batarken yüreğime paramparça hayallerim kalbimin kırıklığı gibi küçülüyor bin bir sızı dumura uğrayan bedenime ve damarlarıma dağılıp da duruyor tuz buz olan duygularım
bir düşün ki kim bakar meftun gözlerle ilelebet ki yok isem sayemde doldu bomboş yürekler ki o vakitte oldu olan ne zaman ki hayatıma girdi vefasızlar aklım hep ters yüz toplanmam ne mümkün iflas etti hisselerim kanımı vantuz gibi emerek her tür doyumu almıştılar oysa bir yokluğum eksikti o da hükmen doldu
hayatımın içinden kayboldu görkem kaybettim yaşam sevincini hiç görülmedi ki ihanetin böylesi şimdi yeknesak duygular; ağam ve paşam hayatlar gelip de geçiyor pisi pisine için de saklı namert duyguların kıyısı köşesi yerle birken ömrümün her hecesi
her anım kopuk bir hüzzam kara bir duvak taşır ayakaltı neşesi
bil ki yok sayılıyor varlık geçmiş ve gelecek ne bir his var ne bir siluet kökten yok sayma samda varlığı hiçbir şey berrak değil açık seçik görünmüyor cücüğü böcüğü ile neşem çoktan kayboldu narin gönlümde güven tazalemiyor; pis mi pis çöplük yalanlar üst üste bindikçe...
yaşama bakıp, gör dönek çarpıklığını her yerde bir örtü sis desem temiz kalır ya yüz de astar yok kanıtlayamıyor haklılığı bir vakitler ne denli saf imişim meğer hiçbir yanında kalmamış değer o geçmiş günlerimi yad ettikçe ne çok da kirli bez tek tek çıkıyor ortaya şimdi kendi hesaplarım soruluyor aptal halime tutuksuz yargılanma çıktı saf ömrüme ya siz bu prangalı hal ve yalan dolanlarla vicdanınıza ne kadar hükümlü kalacaksınız bir deyin hele!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-O geçmiş günlerimi yad ettikçe... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-O geçmiş günlerimi yad ettikçe... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşama bakıp, gör dönek çarpıklığını her yerde bir örtü sis desem temiz kalır ya yüz de astar yok kanıtlayamıyor haklılığı bir vakitler ne denli saf imişim meğer hiçbir yanında kalmamış değer o geçmiş günlerimi yad ettikçe ne çok da kirli bez tek tek çıkıyor ortaya şimdi kendi hesaplarım soruluyor aptal halime tutuksuz yargılanma çıktı saf ömrüme ya siz bu prangalı hal ve yalan dolanlarla vicdanınıza ne kadar hükümlü kalacaksınız bir deyin hele!..
Çok güzel.Düşündürücü ve bir o kadar da mesajlar yüklü bir eser. Kutlarım dost,engin yüreğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle,selamlarımla.
hisleri mi kırdım gıyabında sivri parçalar batarken yüreğime paramparça hayallerim kalbimin kırıklığı gibi küçülüyor bin bir sızı dumura uğrayan bedenime ve damarlarıma dağılıp da duruyor tuz buz olan duygularım
bir düşün ki kim bakar meftun gözlerle ilelebet ki yok isem sayemde doldu bomboş yürekler ki o vakitte oldu olan ne zaman ki hayatıma girdi vefasızlar aklım hep ters yüz toplanmam ne mümkün iflas etti hisselerim kanımı vantuz gibi emerek her tür doyumu almıştılar oysa bir yokluğum eksikti o da hükmen doldu .YÜREĞİNİZE SAĞLIK USTAD.GÜZEL ESERİ VE KALEMİ KUTLARIM.SELAM VE SAYĞILARIMLA.
Ben ufka dikmiş gözlerimi, özümü arıyorum sözümü değil can abim.
Şeytani planlarla ve şeytani bir vicdan örnekleri ile tırpanlanan bize özümüze dairleri...
O öz ki içinde önce Allah korkusu barındırırdı.
O öz ki içinde önce insanlığı barındırırdı ben/liği değil.
O öz ki, hep kardeşlik duyguları ile Allah rızası içindi.
O öz ki, elini belini ve dilini yüceltirdi ahi ruhu ile tükürdüğünü yalayan, ağzından çıkanı kulağın duymadığı din istismarı ve din tacirliği barındırmıyordu.
O öz ki, milli ve manevi değerleri ile övünen kıvanç duyandı. Günümüzde olduğu gibi tarihinin bir kısmını inkar ettiği yetmezmiş gibi atasına küfretmekte yeis duymayan efsunlu beyinlerin iftira karalama ve çirkinliklerini değil.
O öz ki büyüğünü sayar küçüğünü severdi.
O öz ki, annesi sofu bir soydan ata babaları türbesi Diyarbakır'da bulunan Sarı Saltuk Hz.leri (R.A) OLAN ATATÜRK'e (sümme haşa) küfrederken susmazdı. Sarı Saltuk hz.leri peygamber efendimizin soyundandır. O odunların hesabını nasıl vereceğini de kendileri düşünsün artık.
O öz ki, babanın kızına şehvetle bakmasını asla ama asla affetmezdi. Hani günümüzde bazı akl-ı evveller bunu dillendirdi ya. Allah layık olduklarını yaşatsın onlara.
O öz ki, kendilerini aklamak adına utanıp sıkılmadan ordu görevden kaçıyor diyenleri yüce divanda yargılardı. Ve sorardı:
GEL BAKALIM. SEN BUNU DEDİN DE, İKTİDARDA OLANDA SENSİN. O ZAMAN AÇIKLA BAKALIM BUNCA ŞEHİT NEDEN VE NEREDEN GELİYOR? HATTA ANNE KARNINDA ŞEHİT EDİLEN CENİN BAŞKA VATAN VEYA BAŞKA IRKTAN MI DİYE
Kısacası abim . Ya bu millet üstünden bu ölü toprağını silkeleyecek ya da bile isteye sustuğu için topyekün yokuluşu yaşayacak.
Çünkü: devletin en tepesi bizim bildiğimizi ama pembe tablolarla bize yutturduklarını zannettikleri EKONOMİDEKİ GERİYE GİDİŞİ dillendirdi. Tıpkı operasyon yasağını biz koyduk diyerek şehir ve kırsalı cephaneliğe döndürdüklerini bizzat ağzından duyduğumuz gibi.
Birileri de hala vicdan esamesi göstermeden utanmadan sıkılmadan konuşuyor işte.
bil ki yok sayılıyor varlık geçmiş ve gelecek ne bir his var ne bir siluet kökten yok sayma samda varlığı hiçbir şey berrak değil açık seçik görünmüyor cücüğü böcüğü ile neşem çoktan kayboldu narin gönlümde güven tazalemiyor; pis mi pis çöplük yalanlar üst üste bindikçe...
yaşama bakıp, gör dönek çarpıklığını her yerde bir örtü sis desem temiz kalır ya yüz de astar yok kanıtlayamıyor haklılığı bir vakitler ne denli saf imişim meğer hiçbir yanında kalmamış değer o geçmiş günlerimi yad ettikçe ne çok da kirli bez tek tek çıkıyor ortaya şimdi kendi hesaplarım soruluyor aptal halime tutuksuz yargılanma çıktı saf ömrüme ya siz bu prangalı hal ve yalan dolanlarla vicdanınıza ne kadar hükümlü kalacaksınız bir deyin hele!..
Yüreğiniz var olsun dizeleri çok beğendim tam puan selamlar............
yaşam çarpıklığındaki sorgulamalar bitmese de insan bu mutlaka bir yerden çıkış bulur yürür sonsuza dek. üstüne geleni silkmek gerek, demek lazım şiire. tebrik ve saygıyla.
hisleri mi kırdım gıyabında sivri parçalar batarken yüreğime paramparça hayallerim kalbimin kırıklığı gibi küçülüyor bin bir sızı dumura uğrayan bedenime ve damarlarıma dağılıp da duruyor tuz buz olan duygularım
Gelen günlerin umutsuzluğunda geçmişimizi ne de çok arar olduk duygu yüklü muhteşem şiirinizi beğeniyle okudum kutlarım değerli üstadım yüreğinize sağlık dileklerimle selam ve saygılarımı sunuyorum
geçmişi azat etmek yoksa geçmiş mi peşimizi bırakmamakta? hele ki teneffüs edilen sıcacık hatıratı ise yüreğin. her daim feyiz aldığım kıymetli kaleminizi tüm yüreğimle kutluyorum değerli hocam. saygılar, selamlar yürek dolusu...
bir düşün ki kim bakar meftun gözlerle ilelebet ki yok isem sayemde doldu bomboş yürekler ki o vakitte oldu olan ne zaman ki hayatıma girdi vefasızlar aklım hep ters yüz toplanmam ne mümkün iflas etti hisselerim kanımı vantuz gibi emerek her tür doyumu almıştılar oysa bir yokluğum eksikti o da hükmen doldu
Gönül sesiniz hiç susmasın ustam nicelerine inşaallah
yaşama bakıp, gör dönek çarpıklığını her yerde bir örtü sis desem temiz kalır ya yüz de astar yok kanıtlayamıyor haklılığı bir vakitler ne denli saf imişim meğer hiçbir yanında kalmamış değer o geçmiş günlerimi yad ettikçe ne çok da kirli bez tek tek çıkıyor ortaya şimdi kendi hesaplarım soruluyor aptal halime tutuksuz yargılanma çıktı saf ömrüme ya siz bu prangalı hal ve yalan dolanlarla vicdanınıza ne kadar hükümlü kalacaksınız bir deyin hele!..
yanlız ikigün önceye gitmiş tarihin bilginize 16 .06 2016 olsa gerek emeğine ve kalemine sağlık saygılar bıraktım güzeldi çalışmanız..
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık değerli Üstadım.
Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Selam, saygı ve dua ile.