görmesem, sesini duymasamda gücüm yetmiyor, özlediğimi unutmaya söz bulamıyorum; özlemimi bir nebze avutmaya özlüyorum; hasret bitse tutsam elini sarılsam boynuna ağlasam; ağlasam mutluluktan bir ömür omuzunda...
özlüyorum; hayallerim avutmuyor artık beni baktığım aynada kendimi değil, görüyorum seni ben senli olamasamda; rüyalarım senli baktığım her yer sen; herşeyim senli...
özlüyorum; gök mavi umudum solan renklerim canlanır sen gelirsen beyaz bahtim olur kırmızı neşem pembe olur gönüldünyamin kapıları kahvekahve bakarsın sen yeşil gözlerime gönül evimiz olur cennetten rengarenk bir köşe... özlüyorum seni; özlüyorum işte...
hep özlem duyacağım sana olan sevgimden hayallerimde elimi tutsan, o an yanımda olsanda sen özlemim bitmesin diye ruhuma kattım seni ben olmasanda benimle; sonsuza, seni içimde yaşatacağım sensiz seninle yaşamayı; kendime söz verdim başaracağım...
ve bir gün; veda ani geldiğinde bu aciz ömrümde; ruhumdan bedenime en ücra en kıymetli yerinde saklayacağım seni kalbimde bulsalar, bilseler, görseler, sorsalar, niçin, niye.. ahretlik sırrımsın; söylememki adini kimselere koparırlar seni benden; dayanamam sensizliğe sen benimle her zaman ruhumda sonsuza yaşa diye mahşere dek; hasret çekip özlemekse kaderim ben seni hep; özleyeceğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ve bir gün; veda ani geldiğinde bu aciz ömrümde; ruhumdan bedenime en ücra en kıymetli yerinde saklayacağım seni kalbimde bulsalar, bilseler, görseler, sorsalar, niçin, niye.. ahretlik sırrımsın; söylememki adini kimselere koparırlar seni benden; dayanamam sensizliğe sen benimle her zaman ruhumda sonsuza yaşa diye mahşere dek; hasret çekip özlemekse kaderim ben seni hep; özleyeceğiM
hep özlem duyacağım sana olan sevgimden hayallerimde elimi tutsan, o an yanımda olsanda sen özlemim bitmesin diye ruhuma kattım seni ben olmasanda benimle; sonsuza, seni içimde yaşatacağım sensiz seninle yaşamayı; kendime söz verdim başaracağım...
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…