Esti rüzgar ta solumdan, Kesildi birden soluğum. Bir sancı saplandı yüreğime, Anladım gidiyorsun, bir daha gelmemecesine. Ne hayallerle başlamıştık seninle aşka, Evlenecektik, Sen ela, ben ela gözlü. Bir kızımız olacaktı Senin gibi sarı, Adını Nalan koyacaktık. İkimizin meyvesi olacaktı, beraber büyütecektik, yürüdüğünde bir elinden sen tutup, bir elinden de ben salıncaklarda sallayacaktık. Hep sevecektik birbirimizi, Gerekirse yavan ekmeğe talim edecek, yiyeceğimizi hep paylaşacaktık. Ne oldu bize böyle, Bu kadar kolay mı çaresiz kaldığında, maddiyata değişmek aşkımızı, Neden ölümsüz dediğimiz aşk bitti mevsimler gibi, Neden eksildi barajlarda su gibi, Bumuydu sevdamızın bedeli? Geride gözü yaşlı ben, içi kan ağlayan sen, koskocaman bir hayal kırıklığı.
Git gülüm gidebildiğin kadar uzağa, senin bana olan sevgin biliyorum ki boş değil. Ama, sana derdim ya hep, bu kapıdan çıktığında, içim kan ağlasa da, kara sevda bile olsam, seni almam hatırladın mı?
Demek gidiyorsun, haydi durma git güle güle, kanatlarının uçurduğu yere git, kanadın kırıldığında sana sadece ben acıyacağım, birde sana harcadığım onca emeğe yanacağım, Güle güle git bir daha bana dönme, gözlerinde görüyorum şimdiden pişmanlığı, ama çaresizliğini de görüyorum, haydi git artık sana mutluluklar diliyorum.
Anladım gidiyorsun, Adım gibi biliyorum yine bana döneceksin, ama kapım kapalı artık sana. Sakın geri dönme gülüm, dönme bir daha bana.
Ben içime akıttım artık ayrılığın şerbetini, içtim artık dönüş yok, haydi git sana güle güle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLADIM GİDİYORSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLADIM GİDİYORSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anladım gidiyorsun, Adım gibi biliyorum yine bana döneceksin, ama kapım kapalı artık sana. Sakın geri dönme gülüm, dönme bir daha bana.
bunca sevgi nasıl bir anda yok sayılır anlamam..sevda kolaymı bulunuyor paraya pula sevda değişilirmi..değişiliyorsa ben bunun adına sevda demem....acıyı tadan yüreğe sevgiler...papatyalar yüreğine
Bu kadar yürekten sevipte neden gitmek zorunda olduğunu anlamadım, sözlerin keskin bıçak gibi, tercihini gitmekten yana kullanmış,bin pişmanda olmuştur belki, keşkelerle boğuşmuştur ama cesaretini toplayıp, gururunu yenip gelememiştir sana, keşke bitmeseydi bu kadar büyük bir aşk, keşke bütün pembe hayaleriniz gerçekleşseydi ama nasip değilmiş, bana göre tanışmanızda ve birbirinizi sevmenizde nasıl bir hayır varsa ayrılmanızda da mutlaka bir hayır vardır..... Geçmişin hayalini geleceğe özlem ve sitem dolu satırlarla taşımışsınız, kutluyorum şairimi.... Yüreğinize ve kaleminize sağlık... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...
Adım gibi biliyorum yine bana döneceksin,
ama kapım kapalı artık sana.
Sakın geri dönme gülüm,
dönme bir daha bana.
Ben içime akıttım artık ayrılığın şerbetini,
içtim artık dönüş yok,
haydi git sana güle güle.
Eyvallah usta.
Şiiriniz çok güzeldi sindire sindire okudum.
Keyif aldım.
Tebrik ederim.