biri var bir yerlerde izliyor bir yerleri sürekli ufacık çakıllar batıyor ayağıma kırıklar var kesiklerin içinde kalan sanki çokça ufak parçalardan ibaret hareket ettikçe kesiyor bir yerleri doktor bey tam bir zaman söyleyemeyeceğim sana ama bir zamandır ağrıyor bilmiyorum neresi çok ağrıyor bir yerlerim işte...
birileri de bazı zamanlar tuz serpiyor biliyorum iyiliğimi istiyor ama çok acıyor be doktor ne biliyim incitmeyeyim diye ses etmiyorum acıtıyor be ölümüne acıtıyor işte...
ne kadar da dolandırdım sözü bir zaman isyan ediyorum bir zaman geliyor tövbelere gömülüyorum birileri duyuyor sonra sesimi ben de duyuşuna umut bağlıyorum ne kadar kahkahamsı bir renk değil mi doktor ne kadar içilesi hal almış yaş kırıkları bir de bilsen keşke tıpta var mı böyle bir hastalık kesebilir misin bu hıçkırıkları doktor sana diyorum doktor kahretsin anlıyor musun beni gülüyorum birileri var ecelin ceddine musallat sanki doktor ölemiyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kahkahamsı bir renk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kahkahamsı bir renk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.