BELLİ OLMAZrüzgarları sever aşıklar uçtukları belli olmaz ve kalabalıkları belli olmaz kayboldukları yangınları sever aşıklar yandıkları belli olmaz ve susakları belli olmaz susadıkları sonbaharları sever yalnızlar üşüdükleri belli olmaz ve yağmurları belli olmaz ağladıkları.. |
şiir yüreğime hitap ediyorsa şiirdir diyenlerdenim,çok imge taraftarı olmamakla birlikte imgesiz şiir olmaz diye de ,kendi bildiğimce söylenirim.Ve sitelerde alkışçı olmaktansa,yorumlamayı tercih ederim ki gene burada yorumdan kasıt;"yürek sesimin volümünü artırarak okumaktır."sonra yaşlılığımın her zaman ki kolaylığına sığınarak ayrıldım sayfadan...ve bu gün...
Eğer bir yazı-şiir bana bir çok güzel ismi anımsatıyorsa dedim kendi kendime...yazdığı tek kelime bile beni örn.Kuşadasına sürüklüyorsa...ki limana koskoca bir şiir gemisi yanaşmış,Ayşegül tadını çıkartmalısın!Ve takdirim böyle biraz uzun ve karışıkta olsa,anlaşılmayı umarak ki hoş anlaşılmasamda,içimi dökmenin ferahlığıyla bu şiire geldim.Şimdi bir er kalemin,böylesine kolay-düz ve mükemmel duyguyu barındırmış şiirinde kendimi itiraflara konuklukta buldum.Şimdi benim için şairdir diyebildiğim ve tanımadan ama severek kabullendiğim kişinin ikram şiirini içiyorum ki günlerdir sussuzdum.
ya..uzattım ve özür diliyorum.kısaca;Yalnızlık neden sevilir,aşıklar neden bile bile yanmayı seçer? bu soruları böylesine güzel açıklayabilen yüreğe ben sadece saygımı sunarım.Teşekkürler.