Geçip gidiyor yıllar hiç ardına bakmadan Ben hayata vurgunum ezasından bıkmadan Yaşıyorum kaderi çizgisinden çıkmadan Kalem’in çizdiğine itirazım yok gülüm. Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm...
Kaderin çizgisinden hiç kırılma beklemem İnanmışım yazıya ben bu yolda teklemem Hayır dualarıma beddualar eklemem Rabbımın yazdığına itirazım yok gülüm… Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
Deli dolu yılları çoktan geri bıraktım Üzerimdeki hakkı haktan geri bıraktım Ecelden gayrısını yoktan geri bıraktım Mevlâ’mın bozduğuna itirazım yok gülüm. Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
Istırabım ölçüsüz, kabuk bağlamaz yaram. Her akşam gün batımı senle tutuyor saram. Senden uzak kalınca bana yaşamak haram. Yolumun tozduğuna itirazım yok gülüm. Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
Anlamazlar sevdamı tatmadan bilemezler İşitselerdi seni gamlanır, gülemezler Ülkü adlı nazlı yâr aşkını silemezler Soysuzun yozduğuna itirazım yok gülüm… Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
Yarım asra yaklaştı sana vurgun oluşum Her bir şeyde çılgınken sende durgun oluşum Kızılelma sevdalı tatlı yorgun oluşum Kabrimi kazdığına itirazım yok gülüm… Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
Bir ham hayal diyorlar Turan adlı sevdama Nasıl kılıf biçerler her lezzete vedama Saldım ben her birini inandığım Hudâ’ma Gönlümde yüzdüğüne itirazım yok gülüm… Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
Nasıl yola çıkmıştı Kürşad ile çerisi Yazmışlardı tarihe kahramanlık serisi Senden başka tanımam gönlümde yok gerisi Diz bağım çözdüğüne itirazım yok gülüm… Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
Muhacir bir hayatı sürüp geldim en baştan Tutunmadım bir dala temel kurmadım taştan Anadolu’m kıymetli emdiğim sütten, aştan Ömrümce üzdüğüne itirazım yok gülüm… Bir hayata bir sana itirazım yok gülüm…
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 03.05.2016 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İTİRAZIM YOK GÜLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İTİRAZIM YOK GÜLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ediyorum Osman Bey Kardeşim. Günün meşguliyetlerini düğünler teşkil etti ve şiirlere pek zaman ayıramadım. Biraz evvel facebookta paylaştığınız TV yayın videolarını izledim. Gayet güzel bir tanıtım olmuş. Tebrik ediyorum. O yayınları izledikten sonra da edebiyat defterini açtım ve güzel yorumunuzu gördüm. Allah (C.C.) razı olsun. Herkesin kendi alanında yaptığı işin kıymeti kendi gayreti ölçüsünde artar. Tabiidir ki işin ilgi uyandırması ve ilgi duyanların da üreteni teşvik etmesi şart. Her iki alanda mermer el sanatları ve şiir alanında başarılarınızın devamını diliyorum. Kalbî selâmlarımı iletiyorum.