Yırtılıyor kabuğundan gece Karanlığa soyunuyorum bir korkak gibi Tarihleri dizdim misinama Tespihimde yokluğunun günleri Alnım secdeden uzak Başım göğsünden ayrılalı Bilmiyorum yar, Hangimiz daha aç Yaşama nedenlerimize Araştırmalı… Ben mi, Afrikalılar mı?
Afrikalılarsa, Neden ölüm üç beş nöbetlerinde Eriyen bedenimde?
Ne kaldı vicdandan Karbela’dan bugüne? Kaç şiirimin kapısına gelip de Zili çalmadan gittin söyle? Suskunluk mahşeridir gözlerinin Kaç damlayı içtimde Sarhoş oldum ben böyle?
Kundakladığın yüreğimin hıçkırıklarıdır Yazdığım her satır Okuyana kasvet, Yaşayana zulüm… Bu yokluk varlığıma açtığın savaştır Tek kişilik… Hangimiz ölür bu çatışmada söyle Ben mi, Iraklılar mı?
Iraklılarsa, Neden kımıldamadan yatıyorum Elim böğrümde?
En ağır darbe nerden gelir? Bilekten mi, Yürekten mi?
Bilektense Bu parçalanmış yazgının sorumlusu kim? Söylesene…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreği Delen Kanca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreği Delen Kanca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir darbede bana vurdu bu şiir...Yürekler bu darbelerle sarsılır da, Irak, Afganistan ,şimdilerde Pakistan çığlıklarına Anadolu çığlığı da katılmaz inşaallah!!! Şiiriniz için sizi kutluyorum.
Nice kancayla yaşıyoruz zaten Mina'm... Ve o kanca her döndüğünde,kan tadında şiirler yazıyoruz hüzün içre... Öylesine alıştık ki yaralarla yaşamaya... Bak,üstüne böylesi güzel dizeler nakşediyoruz..
TEBRİKLERİM DİZELERİNE,ÖPÜCÜKLERİM YANAKLARINA...
savaşçı tarafından 4/2/2008 12:13:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yırtılıyor kabuğundan gece Karanlığa soyunuyorum bir korkak gibi Tarihleri dizdim misinama Tespihimde yokluğunun günleri Alnım secdeden uzak Başım göğsünden ayrılalı Bilmiyorum yar, Hangimiz daha aç
Ne kaldı vicdandan Karbela’dan bugüne? Kaç şiirimin kapısına gelip de Zili çalmadan gittin söyle? Suskunluk mahşeridir gözlerinin Kaç damlayı içtimde Sarhoş oldum ben böyle?
Kundakladığın yüreğimin hıçkırıklarıdır Yazdığım her satır Okuyana kasvet, Yaşayana zulüm… Bu yokluk varlığıma açtığın savaştır Tek kişilik… Hangimiz ölür bu çatışmada söyle
güzel bir çalışma ortaya çıkmış. şiirinizde en çok kıyaslamalı soruların öncesindeki bölümler kendine çekti beni ....kendini hissettirebilen, ruh taşıyan bir şiirdi.... tebrikler...
Ne kaldı vicdandan Karbela’dan bugüne? Kaç şiirimin kapısına gelip de Zili çalmadan gittin söyle? Suskunluk mahşeridir gözlerinin Kaç damlayı içtimde Sarhoş oldum ben böyle?
En çok bu dizelerinize takıldım can. Evet vicdandan pek fazla birşey kalmadı kerbeladan bu yana. Halen devam etmekte o vicdansızlıklar ve insanları bir şekilde çatıştırarak menfaatleri doğrultusunda yönetmek. Tebrik ediyorum şiirinizi ve düşünen beyninizi,insani yüeğinizi.
üslup oldukça güzel...
Kelimeler ve ana fikir yerli yerinde kullanılmış...
Tebrikler
SAYGILARLA