Cennet hayali içinde, Güya cehennemden kaçarak, Dünyayı cehenneme çevirdiniz. Ölmeye gerek yok, Cehenneme gitmek için. Hala mazluma el uzanmaz, Açlara bir lokma ekmek yok. Söyleyin hangi cehennemdesiniz?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CENNET & CEHENNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CENNET & CEHENNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"komşumuz açken tok yatan bizden değildir". der, Peygamberimiz (sav.).. yazık ki sokakta epilepsi krizi geçiren vatandaşımızı bile görmezden gelen bir toplum dolduktan sonra "açı" gören nerede ki..paylaşmanın ulvi güzelliğini yitirmiş bedava sevgiyi bile herkesten esirgedikten sonra nasıl mutluluk yani iç dış cenneti bulacağız ki... elinden dilinden sevgiyle ne verirsen geriye onu aynı şekilde alır verirsin o işte cennetin cehennemin. haberlere bakmaya korkar oldum insanlar içlerindeki en vahşi duygularını savunmasızlar üzerinde deniyor bilerek mi yapılıyor hiç mi iyi onure edici şeyler yok hep vahşet hep cinayet hep tecavüz savaş ölüm zulümle mi kuşatıldık. karamsarım yani şairem içim dışım aynı. sevgilerimle sen yaz yazmak sana yakışıyor can arkadaşım dostum.
ben hep pozitifim,kötülüğün bir meziyet olmadığının varkındayım... bu dünyayı ayakta tutan hep iyilerdir.kötülerse yok olmaya silinip gitmeye mahkum. sevgi ve saygılarımla
Gül ayşem aynen söylediğin gibi.Nasıl bir toplum olduk.Ancak şiirle yaralarımızı sarıyoruz. elimizden fazla bir şey gelmiyor.Ama iyi şeyler hep kötülüklerin içinden çıkar... karanlıktan sabahlar nasıl çıkarsa umudumuzu yitirmeyelim kuzum.sağol bu uzun vegüzel yorumun için.zaman ayırman ne zerafet.
Kısa ve öz olmuş hocam. Yazar Aldous huxley'in bununla ilgili bir aforizması vardı. Şöyle der yazarımız: "Belki de bu dünya, başka bir gezegenin cehennemidir" Şöyle bir düşününce "adam haklı yahu" demek geliyor içten içte
Eğer ortaya somut deliller, fikirler atabiliyorsanız istediğiniz kadar kafayı bozabilirsiniz bence hocam :) Belki bir kitap çıkartır, bilgilerinizi bizlere aktararsınız :)
Beni aydınlattığın için çok teşekkür ederim..Mutlaka araştıracağım.Dizi izlemeyen,gün yapmayan bir emekliyim.Gök bilim belgeselleriyle kafayı bozdum sanırım Kozmik evren ve uzay hakkında kafa yoruyorum.Doğru olabilir.Kim görmüş ki aksini...
Tatlılık veren kalemine sağlık…
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…