Oryantalist çizgiler Senin sinende Bulutlar ağlıyor Yeryüzü susamış Evveliyatsız Ve haramı içinde Hem de kitapsız.
Ben sana yandım Bir ağustos gibi Ayaz tenime işlendi nakış nakış Ben sana yazdım Tane tane Mevsimsiz Kabulumun içindedir Reddetmem Sen de inkar etme Huzura olan bakıştın Ve bir yaprak olup Sadece bana yakıştın.
Daha gidecek çok yerimiz var Bu bir sır değil çünkü Eskimiş bir televizyon Ya da yepyeni bir bardak Vitrinde duruyor ve ellemek yasak Evin kanunları böyle hükmediyor Misafir içinmiş Hangimiz diye sorma Sana anlattığım her şey Anlatamadıklarımın dışında.
Bir İtalyan sofrası kurdum Açık açık konuşmak için Masadaki herkese sordum Cevap gelmedi senden niçin ?
Bir lejyon içinde barındığın Seni seçtiler senin için Bu kaçıncı günahtır arındığın Yabancısın bu aralar niçin ?
İki kişiyiz diye hatırlıyorum Sır için fazlayız Yeterince Şimdi tipideyiz kardayız Tenimden eksilince Bu aralar ağustos olmak istiyorum Sevdikçe,sevildikçe Bir de yanıyorum Şu soğukluğuna yenildikçe.
Mermiler yorgun silahlar dinç Dağlar durgun evren oldukça güç Sen söyle hangisinde suç Bu ölüme karşı tutulan bir oruç.
Ve bilmemeliler Bilmek için fazlayız Seni artık görmemeliler Çift olamayız Gözlerim,ellerim,bileklerim Hepsi suç ortağı Tutamadılar bir sırrı Fazlayız işte Boynu kıldan ince Köprüsüne bile.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu bir sır değil. V şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu bir sır değil. V şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sırrın önemi ya da bir sır ne denmeli bilmiyorum çok güzel işlenmiş. Konunun bir hayli açık ve bir o kadar da üstünün kapalı olması beni sır ile ilgili derin sulara itmeden geçmedi demeden geçemem bu dizelerden. Çok beğendim şiir gibi şiirdi.
kürşad çerçen tarafından 4/20/2016 7:15:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
kürşad çerçen tarafından 4/20/2016 7:15:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kalemin susmasın
_____________________________Selamlar