Bir iki ses deneme Sevinçlerim,övünçlerim Üflüyorum benliğimle Çıkar mısın bir dışarı Şu an musait değilim.
Yeni,gıcır bir para Sakladım tabi Bu devirde nerede sağlam para Onca kirli el değiyor Banknotlar hep yara Göğüsleri delinmiş Bakirlikleri İki parmak arasında Öyle seçilmiş Sen hangisini seçecektin Yırtık olan karşısında.
Elbet eskiyecek biliyorum Sarı para yeşil para Ben yeni olanlarını seviyorum Değeri hiç olmasa da Namuslu olsun yeter Bakir kalamasa da Fazla ellenmemiş olsun Para da namus arar olduk Töreden bir haberiz Kendimiz den bir haberiz Kanunların hükmüne karşı geldik Sarı para yeşil para biz kimiz ?
Seni yakabilemezler Seni götürebilemezler Seni alabilemezler ..Derler ler ler
Gördüklerime inanmam gerek Yakın ve ırak Uzak ve Beri Uzaklaşıyor kalkarak Ayakları geri geri Ellerimde papatya Tam ramak kala İki adım fazla Gitti Gelmedi Sevdim Bilmedi Yaşadım Görmedim Bir kere öldüm Onu da görmedi.
Bir çıkar yapılan her savaşta Bu aralar kimler revaçta Karanlıklar çöktüğünde Cebime giren hangi para Gölgelerin efendisi Yine her yeri yara Şimdi hangisi Kimisi Cismi İsmi Sen de onlar gibiydin Sarı para yeşil para.
Bir hikaye dinlemiştim Yeni bir hayat tartışılırken Tekrar dinledim Söyledim,yalan demedim Ben ölürken Sen doğarken Aşk bu saki de gördüm O en güzel içkiyi getirirken Yanaklarının arasında Gülümsemesiyle sezdirirken.
Bir iki ses deneme Hala gelmedi Müsait değil Üfürükçü de değil di Nedense Yine gelmedi.
Yeni değil eski bir para Bir an önce gitse benden Başka bir dileğim kalmadı Üç hakkım vardı İkisi gitti Birisi kaldı .....Kalbime.
Zor iş canım seninki Ne zaman kolay oldu ki İnsan tüccarı değilsin ama Kirletmek hangi mesleğin görevi Adını koyamadığım Bir insanlık grevi Zor iş Canım ..Zor iş.
Canın sıkılır keşmekeş Düzene oturmadı Oturamaz Sarı para yeşil para Yaşanılır Anlatılamaz.
Bir bozukluk Cebimde ve içimde Bir bolluk var Fazla gürültülü Arkalar da Zihnimde Kapısı ittirilmiyor Aç kollarını,sürgülü.
Halimi anlayan yok Olsun Sen zaten masalardasın Kuruntu yapma Bazen bir votkada Dembedem de yudum da Günün sürpriz ismi kimdi En son canandı Canıma can katan Her meyvenin altında yatan Yeniysen buyur yanıma Eskidiysen seni kabul bile etmez Ben değil vatan.
Hayat iki parça Nereden başlayalım Namık’dan mı ? ..Evet İlk parça tasavvuf Sonrası zaten Şinasi Herkes efendilik taslarken Vatanı oldu Kalan diğer yeri Ya da yerleri Kaç parçaydı o Kaça bölündü Şinasi Edebi bir yol Şimdi artık ebedi Hangisiydi yenici Hurdalara kim bakıyor burada Nerede kaldı Ziya Paşam Nerede o eskici Üflüyorum sesim çıkmıyor Bu kafalar harbiden de gerici.
Hayaller gerçekleşince var olur Duygular hissedince var olur Olağan düşüncelerimiz var Var olunca değil,yok olunca olur.
Zor iş gerçekten ..Çok zor.
Kimi arayandır bulur Kimi benim gibi bekleyen Bulan bulunca bulduğunda durur Kimisi de arayışın dışındadır O bulsa da ulaşamaz elleri kurur.
Soluktur her şey gözüne tüner Dengesi kalmaz Gecelerle sevişirse gündüzler Bu para sarı para Ellerin kaymasın yoksa düşer İnsansın sonuçta Ellerinle oluşturduğun her şey beşer.
Ses denemesinden sonuçlarımı aldım Sevinçlerim ve övünçlerim Hayatı bölüştürdüğüm parçalardan aldım Gelebilirsiniz artık müsaitim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eskisi ya da yenisi. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eskisi ya da yenisi. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ciddi anlamda üstün bir eser olmuş daha önce böylesini okudum mu bilmiyorum ama bu kadar duygu yükü bir çırpıda nasıl çıkar bilmiyorum.İşin erbabı olmak bu sanırım kutlarım.
Sevinçlerim ve övünçlerim
Hayatı bölüştürdüğüm parçalardan aldım
Gelebilirsiniz artık müsaitim.
Buse TAŞCI (Buse Taşcı)
----------------------------------------------
Uzun ve güzel şiirini beğendim.
..................................... Saygı ve Selamlar...