Yağmur kuşum, Yağmur yüklü bulutlar sıyrıldı gökyüzünden Nemli hava son derece ağır Boğazımdan yükselen sesimi Hissetsem de ağzımdan hiçbir şey çıkamıyor Düşüncelerimle ve usulca kıyıya çarpan dalgalarla Yalnız kalmak kendimi iyi hissettirdi Issız sahil,sanki sonsuzluğa uzanıyor gibi şu an Dalgaların büyüsüne kapılmış bir halde ayaktayken, Uzaklarda bir kuşun şarkısını dinliyorum ... Sessizlik tuhaf bir hâl alana dek bekledim Ayrılıklara sürükleniyor ruhum Suskun çığlıklarım gönül kafesimde hapis Eksik kalmış hecelerim sana. Yokluğunda Karantinaya aldım kendimi ve aşkımı Sesim titriyor hecelerimde Ve sen fark edemiyorsun hâlâ: sensizliğe hibe edilmiş bir ben var burada Ayakta ve gözleri yollarında Sen benden gittin gideli... … Yağmur kuşum, Sular biraz durulsun Bu gece gel bana Gel bu gece bana Çok uzakta olsan da… … ……10 nisan 2016/12:50…Bafra ...Süleyman Altunbaş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...bu gece gel bana... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...bu gece gel bana... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.