Gördüğüm kadarıyla Görmediğim kadarsın Ad kavmine ne oldu Sen bu topraklarda ne ararsın Felak tellahıyım ben Yaklaşma yanarsın.
Gizemli bir kent gibi Tapınaklar kurarsın Etrafına sur çekip Tanrılar koyarsın Felaketin olursam eğer Yaklaşma Yanarsın.
Yaklaşık 12 bin yıllık Ayaklı bir tüccar Duyguları satılığa çıkmış Çehresi anlaşılmaz tabi Satürndeki esrarengiz çizgiler Onlar şanssız Bir de yüzünün derinliğinde bir kilise Ama haçsız.
Uzak durma demedim ben Irak olma demedim ben Gördüklerin kadar varsın Göremedeklerinden biride ben.
Bir dakika dahi çıkmıyorsun aklımdan Koşar adım kol kol geziyor Sancılı bir doğumdan Gelişin,iki ceset çıkartıyor Bu bir vahşet Biri dur demeli Katili olduğun insanlığa Benimde adım eklendi Şimdilerde kolu kırık bir umut taşıyorum Masum bir çocukluğum vardı Kurnazlar tarafından keklendi.
Git sende herkes gibi ol Bırak bu efsane şekilleri Ad kavmi helak oldu bak Çekildi kökünden dişleri Belki de o yüzdendir Bir daha çıkmadı sesleri.
Gidişin Hızlı bir bulut Kahraman bir döngü Sen şimdi gideceksin ya Güzellik tozları düşer üstüne Tozlu bir gidiş olacak senin ki dikkat et yanarsın Gördüğüm kadarıyla bir sen var ama sen görmediğim kadarsın.
Ne vakitti o sabah mı gece mi ? Vahşi bitkilerin arasından geçer gibiydin Bir kavmi daha yok ettin Atık sende herkes gibiydin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Artık sen. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Artık sen. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık
_______________________________Selamlar