ne ters bir zamana denk gelmişiz biz böyle örnek sanılan kişi bir başka girdaba doğru hasutça çekip de duruyor kör müyüz sağır mıyız hiç mi hiç çözülmüyor laf da nasihati de kimse anlamıyor ki sen ne kadar söylersen söyle
ne bir ar kalmış ne edep nede birazcık haya namustan nasip alam olmuş insanlar mal ve mülk kotarmışlar edepsizlikten baya sürünüp dursa da çamurlarda ne tür bir kahpelik yapsa da hep örtüyor üstünü kirli mi kirli para
burnunun ucunda görkemi sayar halkayı sarı saçları tuzak olur horlatır azdırmayı o şuh salınımı ile içleri ve dışları kaynatır ip ince beli ile aklı baştan alıp ruhu hırpalar transparan bir giyimle karakteri bozuk ayarlar apaçık gerdanıyla da gönülde ki saflığı tırmalar sallanır da gezer umurun da değil dünya aman söz olursa olsun sonun da çıkar var ya ne sebat var nede bir sadakat sevginin içinde harçlanmış menfaat nice güzeller kol gezer erkeğin kızgınlaştıkça sapıtan yüreğinde
geceler örter üstünü zifiri karanlığıyla her tür kepazeliğin işlendiği tüm mekanların günahlar saklanırlar gün doğarken o an şehvetin kuma gömülür başı anlığına mazbut bir insanmış gibi de arlanmadan çıkarlar ortaya hiçbir şey olmamış gibi de şipşak’tan şekil değiştirir haspalar
gizliliği yoktur gözlerden çıplak ötesinde ruhu kirli yüzü kirli ar perdesi açılmış bin bir kere de sevgiye ansızın giriverir bu lekeler kimin eli kimde ise hiç çözülmezler
vah ki v a h bir kez güvene bilsek ya ölmeden önce avanta için ey vah ki haysiyetsizce kula kul olup da taparlar el ve cep boş kalınca ancak görüle bilinir kusurlar…
(08.04.2016) AZAP…
TÜM DİN KARDEŞLERİMİN ÜÇ AYLARINI KUTLAR HAYIR VE HASENAT GETİRMESİNİ DİLERİM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Sen ne kadar söylersen söyle... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Sen ne kadar söylersen söyle... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın., Çirkin gerçeklerini, Çok ustaca dile getirmişsiniz. İnsanlığını, Ve insani duyarlılığını, gönülden kutluyorum ustam. ________ Selam ve dualarımla.
Sistemin değer ölçüsü para oldu. Parası olanın önemli insan olduğu bir 35 yıl yaşadık. İnsan merkezli eğitim sistemi ve para. İnsan merkezli eğitim, ama eğitim sisteminin içi boşaltılmış. Türk-İslam sentezci askeri darbe ama tüm değerler ayaklar altına alınmış. Çünkü, acımasız ekonomik sistem, iş,aş,zengin olma gibi kaygılar yaratmış. Benden olmayana bir bardak su yok anlayışı ile geçen yıllar. Eee değerler ne işine yarıyor bu durumda. ?!! Çocuklarımızı içi boşaltılmış eğitim sisteminde başarılı kılmak için, milyarlarca dolar dershane paraları ödedik. İhtiyaçlar o kadar çok çeşitlendi ki, yetişebilmek için bankalara borçlandıkça borçlandık. Birikimlerimizi artan hayat pahalılıkları ve ihtiyaçlar için tükettiğimiz gibi, bir de kredi kartları ile tükettik. Bırakın çıplağı, örtenlerin daha ahlaksız olduğunu gördük. İçten içe hızla çürüyoruz. Birileri yazmak zorunda ve Sizde bunu şiirleştirmişiniz Üstat. Selamlar ve saygılarımla..Yüreğinize sağlık.
vah ki v a h bir kez güvene bilsek ya ölmeden önce avanta için ey vah ki haysiyetsizce kula kul olup da taparlar el ve cep boş kalınca ancak görüle bilinir kusurlar…
Emekle özenle yazılmış tebrik ediyorum hocam harikaydı kutluyorum
Biz şairler yazmazsa, yazarlar yazmazsa, bunca yanlış işler bir bir örtülür gider. Birileri bu konulara tanrı tarafından takip için görevlendirilmiştir. Bunu herkesin bildiği aşikardır. Yanlış da insanlara ait, doğruluk ve de dürüstlükte. Ancak birilerini bunu vurgulaması gerekki ar damarları çatlasın. Sayın Üstadın, dile getiirdiklerin de herşeyin yaşamdan kesitlerle dolu olduğu görülmektedir. Sevgiler ve sevdalarda bile riya ve takiiye dolu. İnsanlık sapıtmış sağı solu. Evet, Sayın Ustam, şiirnize ve tesbitlerinize aynen katıldığımı bilmeni isterim. Güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum.
Mevlananın bir sözü aklıma geldi " olduğun gibi görün,ya da göründüğün gibi ol. " bu güzel söze tüm insanlık uymalıdır ki,toplumda olan çirkeflikler ortaya çıksın,takiye yapılmasın. Olduğu gibi görünmeme her kötülüğün menşeyidir.Yüreğinize sağlık.
Her yaratılan ne için gelmişse göreve onu yapıp gidiyor, Meleği de, Şeytanı da yaratan aynı, vardır bir hikmeti, edep ille de edep..artınca edepsizlik, kendi kuyusunu kendi kazar, insan...Tebrik ediyorum, duyarlı yüreğinizi, selam ve saygılar.
Değerli üstadım. Maalesef söylediklerinizin hepsi o kadar ayyuka çıktı ki... O kendini özgür sanarak çevresinde salınan haspalar işin cabası. Maddiyat da işin işine girince ortalık lağım kokusundan geçilmiyor. Burnu koku almayan cahil halkımız da bunlara alkış tutuyor!!!
Yüreğinize sağlık. Güzel bir konuyu duru bir şekilde mısralara fökmüşsünüz. Selam ve dualarımla.