Ne varsa dışında İçinden çıkamadıklarım Arkadaşmış,sevgiliymiş Hadi oradan Dna testine gidelim desem gelmez Hani kardeştik Görmek isterim belgelerimi Bizdik yine Kanlarımızı akıtan Bir kardeşlik için Çıkar mı acaba Neden yaptık bunu ne için ? Kan tutmaz seni,çiz üstüne karala.
Nasıl hissettiğimin ne önemi var Bahçeler mi sulandı Çiçekler iyi Erik çıkmadı yine Çilek desen serkeş Bela mıdır nedir Nerede çıksa karşıma Hazar Denizinde gibi sanki Uzunluğu 1210, genişliği 210-436 kilometredir. Bana bir karış sanki Hiç bir denize irtibatı yok Kurnaz tabi Kıskançlığı çok.
Nesin sen En fazla tankı olan Rusya mı 1,5 kilometre kareye 4 kişi düşen Moğolistan mı Üzerinde hiç nehri olmayan Arabistan mı Ne açmaya çalıştığın yaralar Ne de koymaya çalıştığın ambargolar Sen kayıp edersin Ettin de Ben de bir ülke oldum Adı Türkiye.
Bu kaçıncı ayin İçinden geçtiğin kaçıncı din Hermetizm En tehlikelisi oldu sanırım Bir Tanrı yanılsaması Ama bilimin eşiğinde Bundandır anlaşılmaması Kanın bozuk seninde.
Nerede olacak senin sonun Nereye gömecekler seni Korkma artık onlar gibi Bir sürprizim olacak sana ..Eğil Cennet kontenjanı olan bir yer değil.
Önce sesin geldi Sonra bir kapının tokmak sesi Bir edayla girdin içeri Görmeden sanırım Görsen gelmezdin Ya da sen önce girdin Bendim sonra gelen Bilseydim eğer girmezdim.
Ne kötü biriyim ben böyle ’’Küllü nefsun zaikatul mevt’’ Diye inlerken beynim inmez yere bir kere Kendim.
Yorgun hissediyorum Venedik de bir tüccar İtalya da bir rejim kadar Dargınım fazlasıyla İstanbul da bir Rum Osmanlı da bir Yahudi kadar.
Sevmek bana göre değilmiş onu anladım Bu kadar yorgunluk ve argınlığın arasında İş sahi benimki de Millet neyin tasasında Benim ki hala sende.
Şimdilerde bir lider vasfındayım Değişik insanlar ne dersem arkasındalar Çıkıp Nazilik yapacak halim yok Tarih tekerrürden ibaret ..Ama Bir devrim var aklımda Bir sevdaya vurulacak Anlam veremediğim duyguları İşgal olacak.
Türk’üm ya da öyle hissediyorum Ne dersen de işte Damarım da kutsal bir kan var ama Onu biliyorum Şimdilerde Osmanlı gibiyim Onu bildim onu yaşıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne varsa içinde. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne varsa içinde. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Türk’üm ya da öyle hissediyorum Ne dersen de işte Damarım da kutsal bir kan var ama Onu biliyorum Şimdilerde Osmanlı gibiyim Onu bildim onu yaşıyorum." Çok güzel ve özel dizelerdi çok şey anlatan.. Kaleminiz daim olsun...
Hani kardeştik Ayrılıkla özelleştirilmiş bir yol haritası çizdiler İnanmadık Asil kanatlarımız var bizim Söylemlerimiz varsa da sevdalı emekçi ve birlikte güzel eylemlerimiz vardır bizim
Kutlarım saygılar sunuyorum
kundakçıoğlu tarafından 4/7/2016 8:44:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Türk’üm ya da öyle hissediyorum
Ne dersen de işte
Damarım da kutsal bir kan var ama
Onu biliyorum
Şimdilerde Osmanlı gibiyim
Onu bildim onu yaşıyorum."
Çok güzel ve özel dizelerdi çok şey anlatan..
Kaleminiz daim olsun...