İki genç el ele girdiler yine mahalleye Adım başı kafası dönüyor oğlanın Hoş geldin insan cehennemine Çocuklar köşede Bir hayli umursamaz tavır ile.
Genç çıkamayacak buradan Çatışıyor benliğiyle Kırmızı toprak Taş oynuyor çocuklar Gözleri pencereler de Kız bir hayli rahat duruyor Ama içinde harmanlanmaya başladı ateş Bu saatte herkes uyuyor Silah sesi gelmez artık Çocuklar haydi eve.. Oğlan kızı öpemeden dönecek Dalından düşüp Daha fazla kozalağın arasına girer gibi.
Neyse ki yol ayrımına gelindi Şimdi en kararsız vakit Geldi. Geçiyor bile Bir el sallanır Ya da Avuç içleri öpülüp yollanır Kız girdi yoluna Oğlan öylece kaldı Burası önün çöplüğüymüş Horozlar ötünce anladı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstemli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstemli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize değerli yüreğinize sağlık Gökçe hanım çok güzel bir şiir tebrik eder gönülden kutlarım yüreğinizin sesi hiç susmasın daim olsun inşallah saygı ve HÜRMETLER......
Haz veren, sevilen ince duygulu dizelerin sevda güzelliği.
Taktir ederek beğendim.
.................................... Saygı ve Selamlar...