Yaşamayı sevdim Yaşamsız gördüğüm gözlerde Yokluğu sevdim Varlığın içinde Adını koyamadığım her yere. Başlık koymadım hiçbir şeye
Bahçede oynadığım toprak Yol olur muydu bilmem Sonbahar da inen yaprak Bahara çıkar mı bilmem Duyguları eksik olanlar Sevebilir mi bilmem Delicesine yaşayanlar Bir gün ölür mü bilmem Ben her gün ölürken Ahirete kalır mıyım bilmem Tüm bilmediklerim karşıma çıkarsa bir gün Ben cevapsız soruları sevmem.
Huysuz bir kadın mı çekemem Yaşlılıkmış adı Bir çınar ağacı ki asırları çeken Toprağa eziyet çeker mi Pare pare ölürken Şahitsiz bıraktık sanığı.
Yalnız bıraktık her birini Doğru can çekişirken Bitişenler İşine gelmeyenler Sevişirken Umursamazlar Yılışırken Sevgisizler Ölüşürken Biz de gülüşürken Seni yakamazlar Kibrit çöpü gibi eritemezler.
Bir yanımda iyiler Diğer yanımda iyimsiler Bir yanımda deliler Bir yanımda akıllımsı gibiler Ya diğerleri nerdeler Kalpler hala sıcak fazla uzak da değil Bir parça içimizdeler.
Bir gayrete tekamülüm yok hicvim yine uzuvlarımda Tenkit de sen ona,kimin umrunda Adını sen koyma tüm eksiklerin başı Bir şamandım Göktürlere elimde bir baksı.
Ya istisnalar onlara ne demeli Kaideye tıkalı kalanlar Bir genç elinde benliği Bir o kadar da yobaz Yok yok delikanlı Kaideyi bozmaz. İstisnasız hem de.
Varabildiğin yerde kal Oraya kalacak Varamadıkların Kara listeye bir de benim adımı al Ölürken yıkadıkların Hayattayken bakmadıklarından.
Hayatı sende gördüm Göremediğim kadar Yaşamayı sende sevdim Hiç yaşamamış kadar Bilgiyi sende gördüm Cehaletin beşiğinde sallanana kadar Kirpiklerin sallantıda Sen varabildiğin yere kadar var Yabancı Irak Uzak Eksik Yıkık Dökük olan
Birde sende gülmüştüm Gözlerim kapandığın da yarıda kalan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sende göremediklerim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sende göremediklerim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Taktir ederek beğendim.
.................................... Saygı ve Selamlar...