Kırılmayan kalp ile yıkılmayan kale yok. En sağlam duvarları devirmek elindedir! Tanrı’nın bahşettiği şu koskoca dünyayı, Cennete-Cehenneme çevirmek elindedir!
Güçsüzü ezip geçtin, güçlüde yavaşladın; Ruhta şeytan büyüttün hacca gittin taşladın. Neslini yok etmeye Kabil ile başladın. Yasak meyveyi yiyip kıvırmak elindedir!
Bazen lideri oldun en zehirli yılanın, Bazen esiri oldun en mahirce yalanın. Eşref-i mahlûkatı idin yaratılanın; Bu şerefi çamura savurmak elindedir!
Kararttın aydınlığı, söndürdün ay-yıldızı, Hissetmedin kalbinde ne acı, ne de sızı. Yeşili gri ettin, griyi kan kırmızı, Çıkarttığın ateşi söndürmek elindedir!
İnsanoğlu aklınla yüreğini bir kullan; Kullan ki bağışlanıp geldiğin yere yollan; Coşari der ki gönül peteğine gir, ballan; Bütün şerleri hayra döndürmek elindedir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞREF-İ MAHLÛKAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞREF-İ MAHLÛKAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yarın elbet değişir geçmişi siliyorsan Çıktığın bu yolculuk nereye biliyorsan Sen ki iki cihanda mutluluk diliyorsan İmanı yüreğine sindirmek elindedir..../ şiirlerin şairi...
Çıktığın bu yolculuk nereye biliyorsan
Sen ki iki cihanda mutluluk diliyorsan
İmanı yüreğine sindirmek elindedir..../ şiirlerin şairi...
Deyiverdim bende abi...
tebrik ederim...
içeriği ile çok çok güzel bir şiirdi...
selam ve saygılarımla...