sensizlik çok zor bana; gel artık gel yapamıyorum sensiz; olamıyorum kalbime engel özlemin içime sığamaz oldu; doldu taştı bendi aştı döngel çok kaldın oralarda; hadi artık bir süpriz yap n’olursun gel yeter diyorum yeter; çok özledim biran önce çık gel...
döneriz istersen; en başa sen yeter ki gel bizi unutup; sende, bende, olmayalım el salıncak için takalım gökte ayın ucuna bir çengel istemem hiç bişey; sadece yanıma sen gel...
sallanırken kuşların kanadına dokunup okşarız hayallerimizin peşinden onlarla yarışır koşarız neşelenir mutluluktan; çocuklar gibi coşarız bulutlar güler inan ki; kahkahayla halimize yağmur taneleri doldururlar elimize haydi dünyaya bunları serpin diye...
sevgi ekleyip içine serpelim birlikte yeryüzüne bütün kalpler sevsin bizim gibi delice diye sevgi yağsın bulutlardan günlerce tüm canlıların üzerine ALLAH’tan en büyük hediye sevgidir; seven bir kalptır hepimize...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK KALDIN ORALARDA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK KALDIN ORALARDA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün güzellikler çocukların gülüşünde saklı ..ne kadar masumca böyles bir sevgi....ve sevgide çoşabilmek aşk adına ..Rabbim yüreği güzel kullardan eylesin arkadaşım ..selam muhabbetle